Kaj si pa ti misliš? Je res tako neprimeren, kot pišejo številni?
Vsake toliko se v Sloveniji pojavi oglas, ki pri potrošnikih vzbudi val ogorčenja. Spomnimo te lahko, da se je podobno že zgodilo podjetju, ki je na jumbo plakatih svojo toplotno črpalko oglaševalo s sloganom "Popolna snaha. Tako tiha, da jo obožujejo vsi sosedi," ter tudi plakati s preprostim napisom 'Sranje,' za katerega se je tedaj glasno ugibalo, kaj sploh oglašujejo.
Te morda zanima še:
Pod valom kritik se je tokrat znašel televizijski oglas pohištvenega giganta Lesnina, ki prikazuje mlad par, katerega je med kuho zmotil naval strasti. Posnetek, katerega je Lesnina objavila tudi na svojih družabnih omrežjih, se sicer zaključi s sporočilom: "Ko sva prvič in sva prismodila tvoje spodnjice." Številnim se prav ta slogan zdi neprimeren za v oglaševalski prostor.
V celoti si oglas lahko pogledaš tukaj:
View this post on Instagram
Kakšen se ti zdi? Če gre splošno mišljenje glede oglasa posplošiti glede na odzive, ki jih je posnetek sprožil na Instagramu, so slovenski potrošniki glede vsebine popolnoma razdeljeni. Med tem, ko so nekateri nad prikazanim popolnoma ogorčeni, so drugi navdušeni nad drznostjo podjetja in popolnoma podpirajo drugačnost njihovega komuniciranja.
"Ko strank več ne prepričaš s kvaliteto in razmerjem 'price/performance' se zatečeš k takšnemu oglaševanju. Verjetno je bil cilj izpasti provokativen in izviren, realno pa je oglas zgolj cenen in brezobziren poizkus privabljanja pozornosti. Namesto, da bi poskusili vsaj z eno samo ideje predstaviti funkcionalnost in estetiko pohištva. Manjka vam samo še, da Tina Gaber skoči izpod pokrovke z nutrijo in pripisom 'se spomniš ko si prvič pernatemu pokazala svojega bobra," je pod posnetkom zapisal eden od uporabnikov spleta, drugi pa je le kratko dodal, da "tako neokusne reklame že dolgo ne, marketing katastrofa."
Kot smo zapisale zgoraj, so nekateri nad drznostjo Lesnine navdušeni, oglas pa so pospremili s komentrji, kot so: "Top! Ful me spomni na Lars von Trier-a. Vesela sem, da tudi pri nas oglaševalcem ne zmanjka," ter "top! Oglaševalska scena danes rabi več jajc!"
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc