Zalando, ena vodilnih evropskih spletnih platform za modo in življenjski slog, letos poleti praznuje prvo obletnico delovanja na slovenskem trgu, ob tem pa razkriva najljubše izdelke svojih kupcev.
Najbolj priljubljen modni izdelek, ki so ga slovenski kupci v preteklem letu kupovali na platformi, so bile superge.
Ob praznovanju svoje prve obletnice v Sloveniji je Zalando, ki slovenskim strankam ponuja kar 2000 iskanih blagovnih znamk in več kot 470.000 različnih izdelkov, razkril, katere modne kose najraje kupujejo Slovenci.
V nakupovalnih košaricah slovenskih strank so v preteklem letu prevladovali izdelki klasičnih barv, med katerimi prednjačijo črna, bela in temno modra.
Ženske so večinoma kupovale puloverje, moški pa majice s kratkimi rokavi. V nakupovalnih košaricah žensk pa so se obleke znašle bistveno pogosteje kot krila. Najbolj priljubljen modni dodatek v Sloveniji je bil v zadnjem letu ženska torbica, najbolj iskani artikli za otroke pa trenirke, majice in hlače.
Kupci iz Slovenije so v preteklem letu preko spletne platforme Zalando največkrat kupili superge.
Daniel Rogiński, generalni direktor za Slovenijo pri Zalandu, je povedal: "Ob praznovanju prve obletnice v Sloveniji ugotavljamo, da so odzivi kupcev na našo ponudbo zelo pozitivni. To nas veseli in potrjuje, da ponujamo pravo kombinacijo asortimana in priročnih storitev, da lahko postanemo izhodiščna modna točka na tem trgu."
Prvo obletnico na trgu je Zalando obeležil z mednarodno kampanjo "Poletje je v tebi", v kateri nastopajo različni lokalni talenti in predstavljajo svoj poletni slog. V Sloveniji sta med obrazi kampanje, ki ponazarja raznolikost modne ponudbe Zalanda, glasbeni duo Zala & Gašper.
V preteklem letu je Zalando tako za svoje stranke kot tudi za partnerje uvedel kar nekaj novih storitev.
Od lanskega julija se lahko slovenske modne blagovne znamke pridružijo Zalandovemu Partner programu in svoje izdelke predstavijo skoraj 49 milijonom kupcem po vsej Evropi. Hkrati je Zalando na spletni platformi slovenskim kupcem omogočil dostop do celotnega obsega izdelkov že obstoječih partnerjev.
Marca letos je Zalando še dodatno razširil nabor ugodnosti za kupce in uvedel hitro dostavo kupljenih izdelkov.
Zalando nenehno vlaga v razvoj pomoči strankam pri iskanju modnih izdelkov, ki so jim všeč, in z uporabo napredne tehnologije ponuja kupcem prilagojeno izkušnjo.
Na podlagi izkušenj Zalandovih stilistov in informacij o nakupih strank ter izdelkih, ki jih stranke že imajo ali jih zanimajo, algoritem strojnega učenja predlaga neomejen nabor personaliziranih priporočil. Na podstrani Zalandove spletne platforme, imenovani Inspiracije, pa lokalni in znani vplivneži iz vse Evrope kupcem ponujajo navdih za izbiro stila oblačil.
"V prihodnosti se nameravamo močno osredotočiti na sodelovanje in uvajanje lokalnih blagovnih znamk na našo platformo, saj bomo tako lahko potrošnikom v Sloveniji ponudili še bolj lokaliziran asortiman modnih izdelkov," je še dodal Daniel Rogiński, generalni direktor za Slovenijo pri Zalandu.
Fotografije: Promocijsko gradivo
Novo na Metroplay: Karin Velikonja | Slovenka, ki je odprla prvi holistični studio v Evropi