Če ustvarjate vsebino, imate svoje podjetje, delujete v digitalnem marketingu ali pa vas zgolj zanima tematika družbenih omrežij, se verjetno sprašujete, kako pravilno označevati #oglase, kako se izogniti kršenju pravil in kakšna ta sploh so ...
Po uspehu dogodka contentPULZ: Pravila igre na družbenih omrežjih, ki je zbral množico znanih obrazov, predstavnikov agencij in podjetnikov, vas ekipa Veleven Studios ponovno vabi k razpravi o ključnih temah iz sveta digitalnega ustvarjanja. Tokratni dogodek, ki se bo odvil 22. oktobra v Ljubljani, nosi naslov Prepovedana vsebina: od objave do posledic in bo osvetlil aktualne dileme glede pravil objavljanja vsebin na družbenih omrežjih in zakonodajnih omejitev.
Pravilno označevanje objav vplivnežev: V Sloveniji je tema pravilnega označevanja vsebin v skladu z zakonodajo postala izjemno aktualna. Čeprav imajo druge države drugačne prakse, morajo slovenski vplivneži svoje objave označevati po domačih pravilih. Na okrogli mizi bomo gostili Urško Ušaj, predstavnico Slovenske oglaševalske zbornice, ki bo pojasnila, kako se izogniti prekrškom, ter Eliasa Rudolfa, odvetnika, ki je zastopal več slovenskih vplivnežev. Razpravljali bomo o tem, kdo mora označevati objave, katere objave spadajo med oglase in kdaj lahko vplivneži pričakujejo "pismo" od inšpektorata.
Zakonodaja o letenju z droni: Z dostopnostjo dronov se povečuje tudi število ustvarjalcev, ki uporabljajo drone v svojih vsebinah. Vendar zakonodaja določa stroga pravila glede letenja z droni v Sloveniji. Janez Nebec iz podjetja OneDrone bo predstavil ključne zakonitosti, kot so vrste dronov, dovoljena območja letenja in urejanje potrebnih dokumentov, ter razjasnil, kakšne video posnetke lahko uporabimo za komercialne namene.
Mediji vs. influencerji: Kaj lahko mediji povzemajo od influencerjev? V zadnjem času vplivneži na svojih objavah jasno izražajo, da njihove vsebine niso namenjene medijskemu povzemanju. Čaka nas okrogla miza z vplivnico Petro Parovel in družabnim kronistom Nejcem Simšičem, kjer bomo razpravljali o pravni zaščiti vplivnežev in o tem, zakaj mediji tako radi povzemajo njihove vsebine.
TikTok omejitve: Kaj se zgodi, če uporabite napačne ključnike (hashtage) ali objavite prepovedano vsebino? Ustvarjalca vsebine, Domen Hofman in Zala Zagoričnik, bosta iz praktičnih primerov delila izkušnje z omejitvami na TikToku in posledicami, ki lahko sledijo.
Vstopnice so na voljo TUKAJ.
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc