Kdo jih ustvarja?
DARS že vrsto let sodeluje v kampanjah prometne varnosti, ki jih koordinira Agencija za varnost prometa. Ampak kdo točno stoji za njimi?
Verjetno se jim tudi ti velikokrat nasmejiš, saj so res hudomušni in pozitivno naravnani.
Portal Žurnal24.si je poiskal odgovore. "Uvodoma želimo poudariti, da tovrstne kampanje ne predstavljajo dodatnega stroška za družbo DARS, saj jih pripravljamo sami, brez zunanjega izvajalca," so za omenjeni portal pojasnili na Darsu.
Kako lepo, kajne? Sporočilca ustvarjajo kar njihovi zaposleni.
Napisi se seveda pojavijo takrat, ko ni drugih pomembnih informacij. Prav tako so zapisani tako v slovenščini kot tudi angleščini in ni skrivnost, da so navdušili tudi tujce.
"Veseli smo pozitivnega odziva uporabnikov, ki so prek elektronske pošte, po telefonu ali na družbenih omrežjih pohvalili naš pristop k napisom na temo prometne varnosti. Precej jih je povedalo, da so se jih sporočila dotaknila in jim hkrati tudi dala misliti," so še povedali na Darsu.
Izbor sporočil traja približno dva tedna, saj v tem času raziščejo kampanje na določeno temo prometne varnosti. Nekatere najdejo na tak način, nekateri pa so čisto njihovi. Sporočila imajo največ sedem besed, saj morajo biti sporočila kratka in razumljiva.
Preberi tudi: Rak na dojkah: Zato je pomembno, da se samopregledujemo (izpoved Slovenke)
Morda te zanima tudi: To moraš videti! TAKO izgleda, ko med igranjem videoigre naletiš na Dončića (niso verjeli, da je res on) 😂
Fotografije: Profimedia, DARS
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc