Tvoji lasje rastejo zeloooo počasi? Vsak dan si skuhaj nekaj iz teh 10 sestavin, in dolgolaska boš v hipu

Gre za čisto običajne sestavine, za katere se 100% ne zavedaš, kako zelo učinkovite so! Preveri! 

Tvoji lasje rastejo zeloooo počasi? Vsak dan si skuhaj nekaj iz teh 10 sestavin, in dolgolaska boš v hipu (foto: Profimedia) Profimedia
4. 2. 2022

Se tudi tebi zdi, da se tvoji sploh ne rastejo? Si prišli do določene dolžine, ki jo tvoji lasje zvesto ohranjajo? Ker za vse nas lasje predstavljajo posebni lepotni simbol in ker se zavedamo, kako nadležno se je spopadati z izpadanjem las in ker si seveda vsi želimo lepih, zdravih in gostih las, smo zate pripravili nekaj prehranskih trikov, ki jih je vredno vključiti v tvoje prehranjevalne navade.

Brez strahu, ne govorimo o dodatkih ali živilih, ki jih morda nihče od nas niti ne zna izgovoriti, kaj šele, da bi vedeli, kje te posebne zvarke kupiti. Govorimo o povsem običajni hrani, ki jo vsi zagotovo že uživaš.

Si pripravljena na zdrave in dolge lase?

1. Piščanec

Piščanec in druga živila, bogata z beljakovinami, so izredno pomembna za zdrave lase in njihovo rast. Beljakovine delujejo kot gradniki vseh naših celic, vključno z lasnimi celicami. Izpadanje las je pogosto posledica slabega vnosa beljakovin. Če mesa ne ješ, pa lahko vedno posežeš po njegovi alternativi, tudi v veganski prehrani boš našla obilico živil, ki so bogata z beljakovini. Poskusi tofu, morda te preseneti. 

2. Jajca

Jajca ponujajo široko paleto koristi za zdravje, zato je njihova vključitev v tvojo redno prehrano zelo pomembna. Zaradi svojih izrednih učinkovin in hranil, ki jih vsebujejo, pa imajo močan učinek na aktivno rast tvojih las. Poleg tega, da so jajca živilo, ki je izredno bogato z beljakovinami, vsebujejo tudi biotin, ki prav tako spodbuja hitrejšo rast las, a jih tudi krepi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sanne Vloet (@sannevloet)

3. Sardele

Sardele in druge maščobne ribe so glavni vir omega 3 maščobnih kislin in imajo protivnetne učinke na naše telo. Mastna riba ohranja tvoje lase zdrave, telo pa oskrbuje z vsemi potrebnimi maščobami, ki so nujne za pravilno delovanje našega telesa. 

LASJE: Želiš VEČ volumna? Poskusi TRIK, ki je totalno navdušil TikTok (ker DELUJE!)

4. Avokado

Avokado je izredno priljubljeno super živilo v rastlinski prehrani in za to obstaja dober razlog. Avokado je pravzaprav sadje, ki se ponaša z vrsto zelo koristnih vitaminov in mineralov, med drugim je avokado bogat z vitaminom E, ki je zelo pomemben za rast las.

Kombinacija vseh vitaminov v avokadu izboljša krvni obtok, zaradi česar lasni mešički delujejo učinkoviteje. Avokado z vitamini in minerali, kot so baker, železo, vitamin A, B6, D in E, lahko globoko nahrani lase in lasišče, kar lahko ustvari popolno okolje za izboljšano rast las.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kosmetik•Hautberatung•Beauty (@bambari_kosmetikstudio)

5. Špinača

Špinača je polna hranilnih snovi in antioksidantov. Med vitamini prevladujejo A vitamin, C vitamin, K vitamin, folna kislina in vitamini B6, B1, B2, B3 in E, ki vsi spodbujajo rast las. Od mineralov pa najdemo zakladnico železa, kalcija, kalija, magnezija, mangana, fosforja, cinka in natrija.

Indira Ekič razkrila trik, kako lahko podaljšaš dan ali dva do pranja las (in kljub temu izgledaš odlično!)

Antioksidanti, ki so skriti v zelenih lističih, skrbijo za lepo in zdravo kožo ter lase. Če nisi ravno ljubiteljica špinače, si iz nje lahko pripraviš smuti, vanj dodaš ostala super živila, kot je banana, pomaranča, morda avokado, laneno seme in obljubljamo ti, da okusa špinače ne boš občutila. Lahko pa si pripraviš tudi izredno bogato solato. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dr. Barbara Sturm (@drbarbarasturm)

6. Losos

Ta riba je polna hranil, zlasti tistih, ki spodbujajo rast las. Vsebuje beljakovine, vitamin D, omega 3 maščobne kisline in številne druge minerale, ki ti bodo koristili.

Umetnik ličenja razkriva: "Če maskaro naneseš tako, bodo tvoje trepalnice daaaaaleč najdaljše"

7. Kvinoja

Kvinoja že dolgo velja za "kraljico čiščenja organizma", prav tako pa je polna beljakovin in potrebnih mineralov.  Na dolgem seznamu zdravstvenih koristi je kvinoja odlična tudi za rast las, zahvaljujoč vsebnosti aminokislin, ki pomagajo pri obnavljanju poškodovanih las, prav tako pa je bogata s cinkom. Ohranja lase zdrave in spodbuja njihovo rast. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Alicja | Food Stylist London (@twinsinmykitchen)

8. Sončnična semena

Sončnična semena vsebujejo življenjsko pomembne vitamine in minerale, ki so potrebni za zdrave lase, kožo in nohte. Vsebuje potrebne beljakovine, selen, vitamin E, ki je odličen antioksidant in B vitamin. Vitamin E ščiti naše celice pred poškodbami, povezan pa je tudi s preprečevanjem izpadanja las in prhljaja.

9. Pomaranča

Ta čudovit citrus je poln vitaminov C, A in antioksidantov, ki spodbujajo rast las. Je odličen vir vitamina C, ki podpira absorpcijo železa. Zato je stisnjena pomaranča idealen napitek za ob zajtrku, saj hitreje vsrka železo iz obroka, ki si ga zaužila.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by E M M A L E W I S H A M (@emmalewisham)

10. Sladki krompir

Večina ljudi ne ve, da lahko sladka zelenjava spodbudi rast las. Sladek krompir je škrobnato živilo, ki je zelo bogato s prehranskimi vlakninami, hkrati pa vsebuje veliko močnih antioksidantov iz skupine karotenoidov (še posebej bogat je z beta-karotenom). Bogat je z vitaminom A, ki je idealen za rast las, prav tako vsebuje kalij in kar nekaj kalcija.

Obožuješ naraven videz las? Letošnja naj pričeska leta je 100% zate (+navdih, ki ga lahko neseš k frizerju)

Fotografije: Profimedia

Preberite več na Elle.si