Zdi se, da parfumi slavnih že dolgo niso več nikakršen bum, a Seleni Gomez je očitno nekako uspel zadetek v polno.
Njen prvi korak v svet prestižnih dišav z blagovno znamko Rare Beauty je namreč požel navdušenje tako uporabnikov kot lepotnih urednic. Dišava Rare Eau de Parfum, ki bo uradno na trgovskih policah šele 7. avgusta, že velja za najboljši "celebrity" parfum doslej – in to z dobrim razlogom.
Morda vas zanima tudi:
- Zara predstavila nov parfum, ki bi lahko bil nadomestek za kar tri drage parfume
- To je parfum, ki vam bo prinesel vsaj toliko komplimentov kot Chanelov, stane pa desetkrat manj
Parfum je namreč še pred uradnim "izidom" testiralo kar nekaj vplivnežev in lepotnih urednikov in bili so navdušeni. Kiki Reid iz britanskega Cosmopolitana je denimo dejala, da je ogromnokrat dobila vprašanje: "Dišiš čudovito – kaj imaš na sebi?"
Na prvi vdih parfum deluje sladko – opazno dominirajo karamela, pistacija in vanilja. Dišava je igriva, skoraj kot peneča kopel iz otroštva, a s časom razvije globljo, bolj zapeljivo noto.
Zgornje note: karamela, pistacija, rožnati poper
Srednje/srčne note: vanilja, ingver, kakavova zrna
Spodnje/bazne note: sandalovina, tonka fižol, mošus
View this post on Instagram
Preizkuševalci parfuma so omenili tudi njegovo prefinjenost, saj ne diši na način, ki bi zavzel ves prostor, temveč se začuti šele, ko se ti nekdo približa. Ko se razvije, pride do izraza sandalovina, ki mu da toplino in globino.
Navdušuje tudi dizajn
Parfum pa ima še eno pozitivno točko. V času, ko se v kozmetični industriji pogosto zgolj prazno govori o inkluzivnosti, je ekipa Rare Beauty naredila korak dlje. Parfumsko stekleničko so razvili v sodelovanju z terapevtom za roke in inženirji embalaže, da bi bila kar se da ergonomska – tudi za uporabnike z omejeno gibljivostjo prstov ali dlani. Eleganten dizajn torej ni le estetski, temveč tudi premišljeno funkcionalen.
Zaenkrat je znano, da bo parfum na voljo v trgovinah Sephora. Nov razlog za skok čez mejo!
Povzeto po: Zadovoljna.rs.