Plačati ali ne?

4. 9. 2009
Plačati ali ne?

Kaj storiti, če s storitvijo v frizerskem salonu nisi zadovoljna?

Končno si našla čas in se odpravila v frizerski salon k priznanemu frizerju.

Na frizerskem stolu se vse začne z razvajanjem - prijetno masažo glave in daljšim pogovorom, v katerem frizerju natančno zaupaš svoje želje. Zdi se ti, da te je povsem razumel, a ko se loti barvanja in striženja, si vedno bolj prepričana, da je tvoje besede enostavno preslišal. Ko konča svoje delo, se v ogledalu sploh ne prepoznaš, njegov odziv na tvoj začudeni pogled v osebo, ki jo vidiš v ogledalu pa: "Na novo pričesko se moraš še malo navaditi!"

V glavi ti odmeva vprašanje, če moraš za storitev, s katero nisi zadovoljna, sploh plačati?!

Kdaj je tvoja pritožba upravičena?

Ko je frizer storil napako oz. ni upošteval tvojih želja, je pritožba povsem na mestu. A pomembno je, da mu to poveš takoj – pritožba je namreč upravičena takrat, ko frizer ni upošteval tvojih želja ali pa storitve ni opravil kakovostno in s tem povzročil nepopravljivo škodo.

Kakšna je frizerjeva dolžnost?

Napako mora frizer seveda odpraviti – če ne danes, pa vsaj v bližnji prihodnosti – in to brezplačno. Če napake ni mogoče popraviti, mora frizer znižati ceno storitve v sorazmerju s storjeno napako (pošten frizer ti za storitev sploh ne bi smel zaračunati). V vsakem primeru pa morata spor razrešiti takoj, naknadnega vračila denarja ali popravljanja škode namreč ne moreš pričakovati.

Izogni se najhujšemu scenariju

Najbolje je, da preprečiš najhujše tako, da ugovarjaš njegovemu delu že med samim barvanjem ali striženjem. Na tak način lahko preprečiš katastrofo. Pomembno je namreč, da frizer upošteva tvoje želje in hkrati upošteva tudi obliko tvojega obraza in kakovost las. Če so tvoje želje nerealne, ti bo dober frizer znal razložiti, kaj je dobro za tvoje lase in ti znal z argumenti odsvetovati določeno obliko pričeske ali določeno barvo, ki se tvojemu tenu kože zares ne bi podala.