dm predstavlja znamko okoljsko nevtralnih izdelkov* Pro Climate

4. 5. 2021
dm predstavlja znamko okoljsko nevtralnih izdelkov* Pro Climate (foto: K.M.)
K.M.

Nov pristop k varstvu okolja

Pri dm drogerie markt Slovenija kot trgovec zavedajo svoje družbene odgovornosti želijo narediti spremembo na področju trajnostnega razvoja. Z inovativnim razvojem nove podznamke Pro Climate sedaj strankam nudijo trajnostne izdelke, ki niso le podnebno, temveč tudi okoljsko nevtralni*.

To pomeni, da so proizvedeni z najmanjšim možnim ekološkim odtisom, pet neizogibnih vplivov na okolje pa dm izravna s projekti denaturacije, ki jih izvaja organizacija HeimatERBE in tako doprinese k vnovični vzpostavitvi okoljskega ravnovesja.

Vsak izdelek med proizvodnjo, uporabo in odstranjevanjem neizbežno vpliva na okolje in tako sam po sebi ne more biti podnebno nevtralen. Vplive na okolje je mogoče zmanjšati, vendar jih ni mogoče stoodstotno preprečiti.

S svojimi izdelki Pro Climate je dm naredil dodaten korak naprej, saj obravnava pet različnih okoljskih vidikov, in sicer poleg emisij toplogrednih plinov tudi evtrofikacijo (onesnaževanje voda), zakisovanje tal, fotokemični smog in tanjšanje ozonskega plašča.

To pomeni, da so vplivi na okolje, ki nastanejo med proizvodnjo, transportom in uporabo izdelka, čim manjši, neizogibne količine CO₂ pa se izravnajo, npr. s projekti pogozdovanja, s čimer dm še utrjuje svoj vodilni položaj na področju trajnostnega razvoja. Z okoljsko nevtralnimi izdelki svojim strankam ponujajo trajnostne alternative za vsakdanjo rabo in spodbujajo k bolj zavedni potrošnji.

Nad izdelki Pro Climate navdušena tudi Nika Veger

S pomočjo celostne in edinstvene analize življenjskega kroga, od pridobivanja surovin, proizvodnje, transporta in uporabe ter vse do odstranjevanja izdelka, ki jih je dm pripravil skupaj s Tehniško univerzo v Berlinu, so pri dm razvili okolju prijaznejše izdelke, združene pod imenom Pro Climate.

Ponudba zaenkrat obsega 14 izdelkov iz osrednjega prodajnega programa obstoječih dm blagovnih znamk alverde NATURKOSMETIK, Jessa, Sanft&Sicher, Denkmit in Sundance, v prihodnosti pa bo v prodajni program dodanih še več izdelkov, ki so prepoznavni po svoji enotni, svetlo zeleni embalaži. Poleg toaletnega papirja, šampona in gela za tuširanje so na voljo še čistilno in pralno sredstvo ter izdelki za nego telesa in obraza, ki jih je že preizkusila vplivnica in zagovornica trajnostnega načina življenja Nika Veger.

“Pri izbiri izdelkov, ki jih kupujemo in uporabljamo pogosto, je zelo pomembno, da izbiramo take, ki so ekološko čim bolj nevtralni. Nova linija dm kozmetike, izdelkov za osebno higieno in čistil Pro Climate, je res dober primer, kako nam pri tem trgovci lahko stopijo naproti in tisto, kar že radi kupujemo, ponudijo z okolju prijaznejšo vsebino in embalažo ter po ceni, ki omogoča izravnavo okoljskega odtisa.

Tako imamo kot kupci dobro možnost izbire in res lahko prispevamo svoj del k bolj trajnostni prihodnosti.”

Več o izdelkih Pro Climate in postopkih izravnave si lahko preberete TUKAJ.

*Izravnava z izboljšanjem površin v petih okoljskih kategorijah: emisije CO2, evtrofikacija, zakisovanje, fotokemični smog in tanjšanje ozonskega plašča.

Novo na Metroplay: Filip Flisar iskreno o obdobju, ko je končal kariero: "Bilo je težko …"