Namesto da bi se spoštljivo vedli do svojih ženskih strank, jim še vedno svetujejo nekoliko podcenjevalno.
Zgovorni podatki
Iz neke študije celo izhaja, da ženske pri prodajalcih izposlujejo približno 11,3 % popusta, moški pa celih 13,7 %. Aktualna internetna raziskava je tudi pokazala, da 37 % žensk v avtosalone vstopa z različnimi občutki.
Drugi rezultati kažejo še:
- 75 % žensk se v avtosalonu počuti, da so v podrejenem položaju. Pritožujejo se nad arogantnostjo prodajalcev in se praviloma počutijo prezrte.
- 43 % žensk kupuje avto samostojno, to pomeni brez spremstva. Samo 45 % je zadovoljnih s svetovanjem prodajalcev. 55 % jih kritizira skopost informacij ali svetovanje, ki je začinjeno s strokovnimi izrazi.
- 38 % vprašanih meni, da je zapostavljenih – in sicer tako v avtosalonih kot tudi avtomehaničnih delavnicah. Prav pri popravilu avtomobila ženske domnevajo, da plačajo več kot moške stranke, tako da jim prodajo dražje nadomestne dele ali zaračunajo dodatna dela.
- 4 % jih meni, da so enakovredne sogovornice prodajalcem. Večinoma gre za tiste ženske, ki so zveste eni znamki avtomobila in so stalne stranke v njihovem salonu. Te dobijo popuste brez pogajanj in celo dodatno opremo brez doplačila. Primer, ki bi ga morali posnemati tudi drugi!