Umetnost ponudbe

31. 1. 2008
Umetnost ponudbe

Ne glede na to, kakšno delo opravljaš za svoje preživetje, dejstvo je, da če bi rada imela dobro službo, se moraš znati ponuditi.

Gre za preprost pristop – na trgu delovne sile si blago, ki:

1. lahko za svojo vrednost dobi veliko denarja ali pa

2. postane podcenjeno.

Torej, bolj se boš neopazno znala ponuditi na pladnju skupaj s svojim znanjem in spretnostmi, bolj se bodo grebli zate!

Za vsak primer

Če misliš, da te sanjska služba čaka za vogalom, imej vedno v svojem domačem računalniku pripravljen kratek in jedrnat življenjepis, v katerega redno vpisuj nova znanja. Tudi če si zaposlena, kajti nikoli ne veš, kdaj ti kdo ponudi boljšo službo … Prav tako imej osnutek prošnje za zaposlitev, v primeru, da boš jutri zjutraj v časopisu našla zanimiv oglas za delovno mesto, ki se ga nihče ne bi branil.

Lahko me pokličete

Skoraj vsak človek, ki ima v službi pomembnejšo funkcijo, ima pri sebi vedno vizitko, ki jo lahko izroči potencialnemu poslovnemu partnerju. Če še nimaš redne službe in opravljaš le začasna dela, si kljub temu lahko izdelaš vizitke, pa čeprav na domačem računalniku. Lahko jih natisneš na malce trši papir in natančno izrežeš pravo dimenzijo.

Le glej, da se na vizitki ne bodo znašli nepotrebni podatki. Če nimaš določenega poklica ali funkcije, bo dovolj:

  • tvoje ime,
  • kontaktna telefonska številka in
  • elektronski naslov.

Sejmišče – zbirališče

Sejmi so odlična priložnost za navezovanje novih poslovnih vezi. Tam si lahko nabereš veliko vizitk in nato preko že poznanih ljudi poskusiš poiskati delo. Morda se bo zaradi zanimive prošnje ali pa celo zaradi novega poznanstva našlo kakšno prosto mesto zate – kljub temu, da v podjetju ne iščejo nove delovne sile. Poskusiti ni greh, pravijo!

Novo na Metroplay: Filip Flisar iskreno o obdobju, ko je končal kariero: "Bilo je težko …"