Učinkovito razporejanje časa

13. 4. 2007
Učinkovito razporejanje časa

Na vsakem delovnem mestu velja enačba: Čas = Denar, zato bo tvoja prednost, če boš znala pravilno in učinkovito razporejati s svojim časom, ki je namenjen delu. Navsezadnje zaradi tega ne bo trpel tvoj prosti čas.

Se ti včasih zdi, da za popolnoma nepomembne stvari porabiš veliko časa? Čas kar teče in nič ne reče, ob koncu delovnega dne pa se zaveš, da bi morala dokončati še marsikatero nalogo, zato te čakajo mučne nadure!

Poskusi s triki, ki ti bodo pomagali pri učinkovitem časovnem razporejanju:

1. Urejeno delovno okolje

Pospravljena delovna miza, predvsem pa premišljen sistem shranjevanja pomembnih dokumentov prihrani veliko časa. Če na delovnem mestu nimaš posebne omare za shranjevanje fasciklov, si jih razporedi na police ob pisalni mizi.

2. Računalniške mape

Enako velja za računalniške mape, ki naj bodo skrbno poimenovane, da boš kar se da hitro lahko našla iskani dokument. Veliko manj časa ti bo vzelo urejanje in poimenovanje map, kot pa iskanje v trenutku, ko boš nujno morala poiskati določene informacije.

3. Zamenjava nesposobne tajnice!

Če imate na tajniškem delovnem mestu v pisarni nesposobnega človeka, se lahko poruši cel sistem podjetja. Tajnica je namreč oseba, ki ti mora pri delu pomagati, ne pa te ovirati. Pomagaj ji odpraviti slabosti, če pa ne gre, jo enostavno zamenjajte – v dobro podjetja!

4. Še ena desna roka

Če imaš preveč dela in prevelike obremenitve, zaprosi za pomočnico, ki ti bo pomagala pri manj pomembnih in predvsem manj zahtevnih vsakodnevnih opravilih, ti pa se boš ta čas lahko posvetila poslovnim sestankom ali sklepanju pomembnih dogovorov.

5. Novodobna oprema namesto človeka

Če nimaš tajnice, telefon pa nenehno zvoni, medtem, ko imaš ti pomembnejše službene opravke, si nastavi telefonski odzivnik, ki bo naredil veliko dela namesto tebe.

6. Samo ena stvar

Predvsem je pomembno, da se vedno lotiš samo ene dejavnosti. Ne poskušaj početi več stvari hkrati, saj se z mislimi ne boš mogla popolnoma posvetiti delu. Zaradi raztresenosti pa na koncu ne boš naredila ničesar!

Poleg tega, da ti nasveti pridejo prav v službi, jih lahko preslikaš na zasebno življenje, s čimer boš pridobila še kakšen trenutek več za lastno razvajanje.

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ