Učinkovita komunikatorka

Učinkovite komunikacijske sposobnosti so v današnjem času vedno večjega pomena, saj lahko obogatijo tvoje poslovno in zasebno življenje.

17. 1. 2008

Ljudje sprejemamo informacije iz okolja na tri načine – z vidom, sluhom in dotikom – in pri vsakem človeku je en od teh treh načinov bolj poudarjen. Če prepoznaš tip svojega sogovornika, potem lahko narediš velik korak naprej pri lastnih komunikacijskih sposobnostih.

Najprej oceni sebe

  • Če imaš raje, da ti nekdo namesto pripovedovanja dolgih zgodb, pokaže slike ali posnetke iz počitnic ali ti o tem napiše elektronsko sporočilo – potem si vizualno usmerjena.
  • Če ljudem rada prisluhneš in ti poslušanja zgodb nikoli ni dovolj – potem si slušno usmerjena.
Če rada pišeš, rišeš ali eksperimentiraš z gibi svojega telesa, s pomočjo katerega poveš del zgodbe – potem si gibalno usmerjena.

Če veš, kakšno usmeritev ima človek, s katerim se pogovarjaš, potem lahko izkoristiš to prednost in se z njim povežeš na isti frekvenci. Kako ugotoviti tip usmerjenosti? Preprosto … na primer skozi besede, ki jih v svojem govoru uporabljajo tvoji sogovorniki:

  • Vizualno usmerjeni: "Že vidim, v čem je bil problem."
  • Slušno usmerjeni: "Slišim, da že ptički čivkajo."
  • Gibalno usmerjeni: "Imam dober občutek o tem projektu."

Kako stkati vezi?

Ne podcenjuj moči, ki jo ima tak način komunikacije, zato poskusi in presenečena boš nad spremembami. Poskusi uporabiti naslednje besede v komunikaciji z …

Vizualno usmerjenimi osebami:

  • Naj vam pokažem, da vam bo kristalno jasno …
  • Poglejte si tole …
  • Napnite oči, kajti …

Slušno usmerjenimi osebami:

  • Pozorno vas poslušam …
  • Za kaj takega nisem slišala še nikoli …
  • To je nezaslišano …

Gibalno usmerjenimi osebami:

  • Občutila sem na svoji koži …
  • To morate preizkusiti v živo …
  • To lahko izvedete tako, da …
Te izraze lahko poskusiš vplesti v pogovor in kmalu boš spoznala, kako močan vpliv imajo besede. Le značilnosti sogovornika moraš znati prebrati, uvideti ali občutiti … in sporočila podati vsakemu človeku s pomočjo individualnega pristopa. S tem boš izboljšala svoje karierne možnosti in komunikacijo na osebnem področju. Vredno je poskusiti, se ti ne zdi?

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri