TO stoji za kampanjo AboutYou (pogoje, način sodelovanja in plačila razkrivajo SLO vplivneži)

27. 2. 2021
TO stoji za kampanjo AboutYou (pogoje, način sodelovanja in plačila razkrivajo SLO vplivneži) (foto: Profimedia)
Profimedia

Veš vsi ti IG 'fashion hauli'? Na tole 👇 so morali pristati vplivneži. 

Si se kdaj vprašala, kako je s kodami za popust ali povabili, da podrsaš navzgor, ki te odpeljejo na spletno stran s točno določenim izdelkom? To je način, s katerim podjetja sledijo uspešnosti in prodaji profila.

Poglejmo si na primeru spletne trgovine About you, ki je v le nekaj mesecih prišla v sam vrh modnih trgovin v Sloveniji.

Katarina pove: "Agencija je za About you poiskala vplivneže in vsakemu določila svojega menedžerja. Postopek je za vsakega enak. Dobiš bon določene vrednosti in si po redni ceni izbereš oblačila.

Izbrati si moraš določeno število artiklov in zaželeno je, da sestavljajo celotno kreacijo. Nato prejmeš svojo kodo popusta in povezave, ki jih deliš sledilcem, s katerimi po koncu preverijo tvojo uspešnost.

Pozabi MAKSI obleke, letos nosimo TAKŠNE (+kje kupiti najlepše!)

Prav tako ti že mesec dni prej določijo datum, ko svoj izbor oblačil predstaviš sledilcem, nato pa jim moraš poslati svojo statistiko in izstaviti račun za plačilo. Če so s tvojim dosegom zadovoljni, zadevo podaljšajo, če ne, sodelovanja ni več.” Kar je nov pristop v oglaševanju.

Tradicionalno oglaševalci o tem, ali bodo nadaljevali predvajanje oglasa na televiziji ali radiu, niso odločali na podlagi tega, koliko gledalcev programa v tistem terminu je zares kupilo oglaševani izdelek. Mediji so ponudili zgolj oglasni prostor, brez obljub, da bodo izdelek prodali določenemu številu potrošnikov.

Zanimivo, kajne?

Veš te male luknje na tvojih oblačilih? Ne boš verjela, kaj jih povzroča (in NISO molji!)

Fotografije: Profimedia

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ