Rešitve za zaspanke

Kako postaneš budna v hipu in prideš na delo točno kot ura.

15. 1. 2009

Še resno nisi začela hoditi v službo, ker so ti najprej dali tri mesece poskusne dobe, pa že moraš vsako jutro ugašati budilko, ki te opominja, da je skrajni čas, da vstaneš ... znova in znova.

Prej v posteljo?

Najverjetnejši vzrok za tvojo slabo navado je precej očiten – pomanjkanje spanca. In edini ukrep, da postaneš jutranja ptička, je zgodnejši odhod v posteljo. Ne bo šlo?

Alternativna budnica

Poskusi naslednje zvijače, ki so učinkovale že pri mnogo ljubiteljih jutranjega poležavanja:

  • postavi budilko na drug konec sobe (in jo nastavi na najglasnejši zvonec), ker boš tako prisiljena vstati iz postelje. Pojdi v kuhinjo in si skuhaj kavo, medtem pa skoči pod prho in pusti, da se kapljice posušijo na telesu same od sebe. To te bo dokončno predramilo, pa še malo verjetnosti je, da se boš želela mokra vrniti pod odejo.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri