Kariera Promocijsko sporočilo

POZOR! Članek lahko povzroči, da boš že danes začela uresničevati (nore!) sanje

15. 9. 2020
POZOR! Članek lahko povzroči, da boš že danes začela uresničevati (nore!) sanje (foto: Profimedia)
Profimedia

Si kdaj sanjala o karieri v medijskih vodah in piarju? Cosmo punce imamo zate popolno rešitev 👇

Če bi rada postala strokovnjakinja za strateško komuniciranje, poslovno načrtovanje, podjetništvo, vodenje korporativnega komuniciranja, svetovalka za blagovne znamke, managerka inovacij, kreativni vodja, PR-managerka, medijski planer, razvijalka novih poslov in izdelkov ali oblikovalka dogodkov, je vsem navedenim kariernim možnostim skupna (vsaj) ena stvar:

Prava izbira je program B2 Visoke šole za poslovne vede - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi

Temeljni cilj visokošolskega študijskega programa Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi je izobraziti diplomante za delo na področjih trženja, digitalnega trženja, v dejavnostih oglaševanja, integriranega tržnega komuniciranja, korporativnega komuniciranja, marketinškega upravljanja in odnosov z javnostmi.

Cilj izobraževanja je tudi usposobljenost diplomantov za dinamično prilagajanje, timsko delo in samostojno spremljanje in uporabo novosti v tržnem komuniciranju.

B2 obiskuje tudi glasbenica Klara Jazbec:

Kakšne so prednosti šole B2?

Študij na B2 Visoki šoli za poslovne vede traja tri leta, po zaključku pa postaneš diplomantka tržnega komuniciranja z mednarodno priznano diplomo.

Znanje poslovne komunikacije ti bo koristilo na vseh področjih. B2 spodbuja študente, da izkusijo mednarodno okolje in obogatijo svoje študijske izkušnje tako, da se spoznavajo in sodelujejo z različnimi kulturami v okviru Erasmus+ programa, mednarodnih izmenjav in transnacionalnega izobraževanja.

Več o dodiplomskih in podiplomskih programih B2 ter možnostih vpisa preveri TUKAJ