1. trik:
Najprej zaupaj sebi in svoji presoji ter verjemi, da se odločaš pravilno. Bolj boš zaupala sebi, bolj te bodo ljudje sprejemali kot zaupanja vredno osebo.
2. trik:
Misli pozitivno in posledično boš postala bolj samozavestna. Pozitivne misli usmeri k svojim ciljem in zadovoljstvo širi med ljudi.
3. trik:
Čeprav si prepričana, da imaš prav, vedno prisluhni tudi sodelavcem – morda ti bodo s pogledom iz drugega kota dokazali, da obstaja še boljša rešitev, kot si jo predlagala.
4. trik:
Vedno si vzemi nekaj časa za premislek in šele nato odločno nastopi pred sodelavci. Nepremišljene besede in dejanja namreč lahko ogrozijo zaupanje v tvojo presojo.
5. trik:
Ne boj se biti zaskrbljena, to je povsem normalno, dokler seveda z zaskrbljenostjo ne pretiravaš.
6. trik:
Vedno bodi pripravljena na najslabši možni scenarij, nikoli namreč ne veš, kako se bo tvoj sogovornik odzval na nove ideje. Če boš pripravljena na najhujše, bo sestanek vedno uspešen!