On omeni Facebook, ti pomisliš: Matej Špehar!

11. 4. 2013
On omeni Facebook, ti pomisliš: Matej Špehar!

No, najverjetneje bi nas večina ob omembi imena največjega družabnega omrežja na svetu, ki je septembra že preseglo magično mejo milijarde uporabnikov globalno, najprej pomislila na Marka Zuckerberga, vsaj v podalpski deželici pa bi bila že naslednja misel hitro namenjena tudi Mateju Špeharju.

Matej Špehar je kot voditelj in tudi urednik dolga leta uspešno delal na radiu, nato pa ga je povsem nepričakovano potegnilo v vrtinec virtualnega sveta:

"Zanimivo je, da sem se sprva Facebooka branil z vsemi štirimi. V redakciji so me mlajši novinarji nenehno zbadali, da sem zadnji analognež, ki ga ni na Facebooku. Pa se nisem dal tako zlahka, na živce so mi šli vsi ti komunikacijski kanali: imel sem zasebni in službeni e-naslov, pa mobilnik, stacionarni telefon na mizi, Skype, dejaven sem bil na različnih forumih. Res si nisem želel še nekaj, kar mi bo kradlo čas. A me je premagala radovednost, leta 2008 sem odprl profil na Facebooku, malo preveril, za kaj sploh gre, in sploh nisem bil navdušen. Spomnim se prve objave. Napisal sem, da gre za potrato časa in da sem prestar za te neumnosti. No, ta zarečeni kruh še vedno jem. (smeh)"

In koliko časa danes preživi na njem?

"Preveč! A se tolažim, da je to pač moja služba. Facebook me spremlja ves dan, od jutranjega umivanja zob do večernega prhanja. Večinoma me spremlja po telefonu. Preprosto je vedno z mano. Statistika pravi, da povprečni uporabnik dnevno na Facebooku preživi slabo uro, kar 50 odstotkov uporabnikov pa dostopa tudi prek mobilnika. In vse več jih je, ki zjutraj, takoj ko zapustijo posteljo, preverijo, kaj se je zgodilo na spletu čez noč. Preprosto postane del tvojega življenja."

Modna televizija na spletu

Še posebno modne navdušenke pa verjetno vedo tudi, da je prav Matej Špehar tudi tisti, ki vsako leto poskrbi za neposredni prenos dogajanj na Philips Fashion Weeku:

"Pred prvim Fashion Weekom smo se pogovarjali, kako lahko poleg s spletno stranjo, na Facebooku in Twitterju še obogatimo dogodek. Ker gre za dogodek za povabljene in vstopnic ni mogoče kupiti, se je rodila ideja o neposrednem video prenosu modnih revij. Za vse, ki jih nove modne smernice zanimajo, a ne morejo priti v Kino Šiška. Sprva nismo imeli občutka, koliko ljudi bo sploh gledalo prenos, a so bile že prve številke neverjetne. In vsako leto so višje. Pravzaprav za nekaj dni postavimo pravo modno televizijo. Z modnimi revijami, predavanji, intervjuji, anketami. Čeprav bi me težko označili za modnega navdušenca, sam komaj čakam na ta dogodek. Vse skupaj te kar potegne. Fashion Week pusti vtis. Tudi na spletu."

Celoten intervju z Matejem Špeharjem boš našla v reviji Story, vse facebook navdušenke (in morda celo wannabe facebook ekspertke) pa vabimo tudi na njegovo spletno stran www.matejspehar.si

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord