Ne spreglej bistva, pridruži se nam na Fanfari 2013!

3. 4. 2013
Ne spreglej bistva, pridruži se nam na Fanfari 2013! (foto: shutterstock)
shutterstock

V sredo, 10. aprila, bo na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani v organizaciji Študentske sekcije društva za marketing Slovenije potekala že šesta študentska marketinška konferenca, Fanfara.

Prepričani smo, da nas je veliko takih, ki želimo več – izvedeti več, znati več, postati več. In čeprav se mladim pogosto pripisuje pasivnost, neodločenost in omahljivost bomo skupaj dokazali, da temu ni tako. Si za?

Vzemi stvari v svoje roke in bodi aktivna pri oblikovanju svoje prihodnosti, pridruži se nam na največji študentski marketinški konferenci v Sloveniji, ki povezuje vse mlade in tiste mlade po srcu, ki jih zanima marketing, si želijo razširiti obzorja in pridobiti nova poznanstva.

Tokrat bomo preko interaktivnih predavanj in delavnic s priznanimi marketinškimi strokovnjaki iskali bistvo marketinga.

Kako poskrbeti, da bodo v poplavi oglasnih sporočil naša izstopala z vsebino? Kako učinkovito prenesti sporočilo oglasa do svoje ciljne skupine? Kako ostati v koraku s hitro spreminjajočimi trendi ter željami svojih porabnikov?

Bistvo bodo z nami odkrivali: dr. Mitja Pirc, direktor poslovnega svetovanja (Pristop); Tomaž Hočevar, direktor projektov (Parsek), Andrej Pompe, soustanovitelj agencije Formitas BBDO, predsednik Brand-Business-School in višji predavatelj na Poslovni fakulteti GEA College, Matevž Klanjšek, ustanovitelj in produktni manager (Celtra), Matevž Slokar, idejni vodja, (S project), Živa Jalovec, vodja oddelka za družbena omrežja (Sonce.net) in mag. Maja Rozman vodja marketinga za filmski studio Walt Disney (Cenex) in drugi.

Več o programu in letošnjih govorcih si lahko pogledaš na spletni strani www.fanfara.net, kjer boš našla tudi spletno prijavnico in si tako zagotovila svoj sedež na študentski marketinški konferenci.

Ne spreglej bistva in bodi ob pravem času na pravem mestu.

Se vidimo na Fanfari 2013!

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ