Fanfare tokrat s sloganom: Brez marketinga? Brezveze.

Na 7. študentski marketinški konferenci Fanfari, ki bo 9. aprila 2014 v Festivalni dvorani v Ljubljani, bodo o marketingu spregovorili ljudje, ki ga ne le opazujejo, ampak tudi ustvarjajo.

20. 3. 2014
Fanfare tokrat s sloganom: Brez marketinga? Brezveze. (foto: profimedia)
profimedia

James Whatley (Ogilvy & Mather Advertising), Nikola Vojnov (New Moment), Zoran Bosančić in Nejc Slovnik (Point Out), Matija Goljar (Ustvarjalnik), Tomaž Stritar (samostojni podjetnik), Sebastjan Jeretič (Neuroagencija), Tomaž Žontarj (Europlakat), Sara Šoukal in Matic Bitenc (Improliga), Aljoša Bagola (Pristop), Maja Hawlina (Studio Poper) ter Til Pleterski (HOOD Burger).

Če ste odločeni, da vaš 9. april ne bo brezvezen dan, ste vabljeni, da se nam pridružite in uživate v dnevu marketinške prakse, druženja in novih znanj.

Prijavite se na Fanfaro in recite adijo brezveznosti!

Prijava: fanfara.net/prijava

Več informacij na: fanfara.net

fanfara