Če hočeš postati influencer/ka, sledi tem pravilom

17. 9. 2018
Če hočeš postati influencer/ka, sledi tem pravilom (foto: Unsplash/Hipster_Mum)
Unsplash/Hipster_Mum

Morda še nisi na ravni Kardashianovih, vendar imaš vsaj en profil na družbenih omrežjih, kajne? Potem ga lahko obrneš v hobi ali celo dobičkonosen posel - kar zahteva sicer več kot uporabo filtrov, ampak s trdno voljo in spodnjimi nasveti ti lahko uspe!

1.korak

Izberi področje

Vprašaj se, kaj je tisto, kar znaš resnično dobro in kako lahko to predstaviš na nov način - najbolj uspešni influencerji kraljujejo na svojem področju, iz katerega izberejo določen segment.

Julie Dastine (64.000 sledolcev, @JayHairBigga) na primer, je uspešna frizerka, ki svoje delo objavlja na Instagramu. "Skoraj vse moje stranke slišijo zame na Instagramu", pravi.

Če recimo obožuješ kavo, se osredotoči na določeno vrsto priprave ali fotografijo kave na nenevadnih mestih, če si umetnica ličenja, se specializiraj samo na ličenje oči in tako naprej.

Naj bo uradno

Svoj profil na Instagramu nastavi na "bussines profile", kar pomeni poslovni profil. Tako boš lahko dostopala do podatkov in informacij, ki ti bodo koristili pri naslednjih objavah.

Nato si zagotovi domeno za svojo spletno stran, kjer boš prav tako objavljala delo. Lastnica svojega, na primer, Instagram profila nisi dejansko ti, zato je dobra ideja, da svoje delo predstaviš še kje drugje.

2. korak - zgradi svojo bazo 

Objavljaj pametno

Deli samo vsebino, ki je vezana na tvojo znamko. To pomeni, da objavljaj samo eno barvno shemo ali poze joge, opisi slik pa naj predstavljajo tvojo osebnost.

"Predstavljam si punco na kavču, ki razmišlja o svoji prihodnosti" pravi influencerka s področja wellnesa, Remi Ishizuka (196.000 sledilcev, @Rrayyme).

Imej urnik

S svojimi objavami bodi dosledna, na Instagramu, Twitterju, Facebooku ali Pinteresti objavljaj vsaj enkrat do trikrat na dan. Na Youtube naloži do tri videe vsak teden ob istem času.

Izkoristi "hashtage" ali značke

Pod vsako objavo uporabi do 10 značk, ki bodo poskrbele, da ljudje tvoj profil lažje odkrijejo, lahko tudi ustvariš svojega. Molly Yeh (294.000 sledilcev, @MollyYeh) pogosto doda svoj hashtag "GirlMeetsFarm".

Vključi se!

Spoprijatelji se z "zvezdami" s svojega področja. Nikoli ne pusti DM-a, oziroma sporočila. Namesto tega jim sledi in puščaj komentarje. Tako bodo verjetneje delili tvoj profil in na tak način boš pridobila veliko njihovih sledilcev. 

3. korak - zasluži! 

"Skeširaj" z linki

Skoraj vsak s profilom lahko zasluži z linki do določenih produktov ali storitev, ki jih promoviraš na svojem profilu.

Sodeluj z znamkami

Ko boš dosegla vsaj 5000 sledilcev, poišči znamke, ki bi s tabo sodelovale in ti sponzorirale objave, vendar bodi pozorna, da so to produkti, ki jih poznaš in uporabljaš oz. znamke, ki so ti dejansko všeč.

Kela Walker (68.000 sledilcev, @KelaWalker) pravi: "V večini primerov budget nadzirajo zaposleni v margetingu, zato opravi njihovo delo - nato ti samo še izstavi račun". 

Recimo, pošlji jim ponudbo, v kateri omeniš, da njihove produkte že uporabljaš in si nad njimi navdušena, nato pa predstavi nekaj idej o skupnem sodelovanju. Priloži še svoje številke in statistiko ogledov. Cene so različne, vendar lahko influencerji s 100.000 sledilci zaslužijo do 2.500 eur na objavo!

Pa veselo na delo!

Vir: prirejeno po članku, objavljenem na cosmo.ph

Fotografije: Instagram/@MollyYeh, @KelaWalker, Unsplash/Hipster Mum 

Preberi še: 10 stvari, ki jih potovalni blogerji sledilcem ne razkrijejo

Priporočamo tudi: Kdo je dekle, ki si "deli" posteljo z znanimi Slovenkami?

 

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ