Brezplačne delavnice za upravljalce socialnih omrežij!

27. 5. 2013
Brezplačne delavnice za upravljalce socialnih omrežij! (foto: shutterstock)
shutterstock

40% ljudi se bolj pogosto druži s prijatelji prek socialnih omrežij, kot v živo. Vsako minuto je objavljeno 100.000 tvitov, 48 ur videa na Youtube-u, 649.000 objav na Facebooku in 3.600 slik na Instagramu.

Očitno je, da je splet postal pomemben del naših življenj, zato ga ne gre spregledati tudi pri poslu. Sodobna podjetja nimajo več izgovorov, da se ne pojavljajo na spletu. Trženje in prodaja se vztrajno pomikata na področje socialnih omrežij.

A medtem, ko se mora starejša generacija še naučiti soočiti z informacijsko revolucijo, ki smo ji priča v zadnjih letih, mlajša generacija pa tovrstnih težav zagotovo nima.

Mladim je samoumevno, kako komunicirati prek Facebooka in to je zanje gotovo lahko prednost pri iskanju zaposlitve.

Področje poslovne uporabe socialnih medijev je eno najbolj perspektivnih in bo gotovo ustvarilo številna nova delovna mesta. To je za generacijo, v kateri je prek 42.000 brezposelnih, velika priložnost.

Delavnice za bodoče upravljalce socialnih omrežij

Ustvarjalnik, pospeševalnik mladinskega podjetništva, zato danes z veseljem napoveduje partnerstvo s podjetjem StudioFace, vodilnim slovenskim ponudnikom storitev s področja upravljanja socialnih omrežij. StudioFace že dalj časa organizira izobraževanja za vse tiste, ki si želijo pridobiti veščine in znanja s področja družbenega spleta, zdaj pa skupaj z Ustvarjalnikom pripravljajo posebno priložnost za mlade.

Brezplačno bodo skupini mladih omogočili udeležbo na celotni Studio Face Šoli, seriji njihovih zelo obiskanih delavnic o Facebooku, Twitterju in Pinterestu.

"To je priložnost za mlade, da si pridobijo znanja, kako njihove že obstoječe veščine pri uporabi socialnih medijev izkoristiti za potrebe posla. Da skupini mladim brezplačno ponudimo naša izobraževanja smo se odločili zato, ker želimo s tem majhnim korakom prispevati naš doprinos k boljši zaposljivosti naslednje generacije," pojasnjuje direktor StudiaFace, Leopold Španovič, ki je tudi pobudnik te akcije.

Ustvarjalnik, pospeševalnik mladinskega podjetništva, bo na svoji spletni strani objavil razpis za mlade, ki bi se želeli udeležiti izobraževanj. Skupino udeležencev bodo izmed vseh prijavljenih zbrali v začetku junija.

"Izjemno veseli smo, da se na nas obračajo podjetja, ki kot del svoje družbene odgovornosti pripoznavajo vzgojo in izobraževanje mladih. StudiuFace smo hvaležni, da mladim ponuja to priložnost – gre za zelo kvalitetna izobraževanja, ki jim bodo na voljo povsem brezplačno," dodaja Matija Goljar, vodja Ustvarjalnika.

V Ustvarjalniku verjamejo, da bo zgledu StudiaFace sledilo še katero drugo slovensko podjetje, vse zainteresirane mlade pa vabijo na prijavni obrazec za izobraževanja:

*vir statistik: www.socialstatistics.com

Novo na Metroplay: Filip Flisar iskreno o obdobju, ko je končal kariero: "Bilo je težko …"