Generacija Z ima drugačna pričakovanja do delodajalcev, kot so jih imele prejšnje generacije. Med drugim jim je pomembno, da podjetje skrbi tudi za njihovo dobro počutje.
Generacija Z je odraščala v digitalni dobi, v času hitro razvijajoče se tehnologije in globalnih vprašanj, kot so podnebne spremembe, trajnost, duševno zdravje ter družbena pravičnost in vključenost. Zato so vizualni in hitri uporabniki informacij, ki jih črpajo z družbenih omrežij, ter želijo tudi hitre odzive in rezultate. Obenem so samostojni, samoiniciativni in podjetniški ter družbeno ozaveščeni in angažirani. Smisla nikakor ne iščejo samo v plačilu, temveč si želijo ''višjega smisla''. To pomeni tudi, da želijo delati za podjetja, ki imajo jasno poslanstvo, namen, cilje in vrednote, ter imajo visoka pričakovanja do svojih delodajalcev. Pomembno jim je, da podjetje prispeva tudi k pozitivnim spremembam v svetu.
Fleksibilnost, ki jo želijo od delodajalca, zajema vse od možnosti dela na daljavo do prilagodljivega delovnega časa, saj jim je zelo pomembno, da imajo tudi svoje zasebno življenje in ne živijo samo za delo.
Priložnosti za rast znotraj podjetja jim je zelo pomembna. Želijo se učiti in razvijati, samoiniciativno iščejo mentorstvo in so usmerjeni h kariernemu razvoju, pogosto bi radi tudi napredovali že zgodaj v karieri.
Sodobna tehnologija je njihovo glavno orodje, zato od podjetja pričakujejo, da jim to tudi omogoča. Radi delajo v okolju, ki je tehnološko napredno.
Vključenost in raznolikost sta generaciji Z bistveni vrednoti. Cenijo delovna okolja, kjer so vključeni ljudje iz različnih okolij, različnih nagnjenj in statusov.
Pravičnost in enakost sta jim prav tako bistveni - pričakujejo transparentnost glede plač in možnosti ter iskrene povratne informacije.
Podpora splošnemu dobremu počutju in tudi duševnemu zdravju je dodana vrednost, ki jo generacija Z želi od delodajalca. Želijo si, da podjetje skrbi tudi za njihovo dobro počutje.
Pri Telemachu pravijo, da je tehnologija temelj vseh njihovih storitev, a da so bili glavni Telemachovi junaki vedno ljudje, njihova domišljija, ideje in inovacije, kar je gotovo pisano na kožo generaciji Z. Želijo si namreč zadovoljnih, motiviranih in zavzetih zaposlenih in iščejo ljudi, ki imajo radi izzive, so pogumni in prilagodljivi. Pa tudi taki, ki imajo radi neformalno vzdušje in neposredno komunikacijo ter uživajo v dobrem ekipnem duhu. Pomembno se jim zdi, da obožujejo delo, ki ga opravljajo, in se ob njem še dobro zabavajo ter da so ponosni na svoje rezultate, a nikoli povsem zadovoljni.
Poleg tega pri Telemachu skrbijo za vsesplošno dobro počutje svojih zaposlenih, kar vključuje delavnice za motivacijo, delavnice zdrave prehrane, delavnice spoprijemanja s stresom v vsakdanjih situacijah ter anonimno psihološko pomoč, po drugi strani pa tudi sadje v pisarnah, brezplačni fitnes, jutranjo jogo in funkcionalne vadbe v podjetju. Poskrbijo tudi za brezplačno kolektivno nezgodno zavarovanje in omogočajo celo koriščenje ur za obisk veterinarja, kar pomeni, da cenijo tudi zasebno življenje zaposlenega in njegovo dobro počutje tako doma kot na deovnem mestu.
Telemach pa izpolnjuje še eno ''zahtevo'' generacije Z, in sicer so družbeno odgovorno in okolju prijazno podjetje. Med drugim so na strehi njihove poslovne stavbe postavili sončno elektrarno v izmeri več kot tri tisoč kvadratnih metrov, kar pomeni, da bo stavba naslednjih 30 let vsaj 20-odstotno energijsko samooskrbna.
Na Cosmopolitanu smo tako prepričani, da je Telemach družba, kjer se mladi zaposleni počutijo ''kot doma'', saj ustreza večini njihovih kriterijev za dobro zaposlitev.