V prvem mesecu smo bile Hudjobovke na polno zaposlene tako s skupinskimi izzivi, kot tudi s posamičimi nalogami pri mentorjih. Grafično oblikovanje je poklic, ki od človeka zahteva ogromno kreativnosti, zato sem se odločila z vami deliti moj kreativni proces in povedati nekaj na splošno o grafičnem oblikovanju.
1. Lokacija, lokacija, spet druga lokacija
Če želiš končati študij, narediti diplomo, delati za Cosmo, oblikovati, poleg tega pa skrbeti še za hišo, mačko, fanta in imeti socialno življenje, je realnost velikokrat taka:
Potikanje po kafičih med čakanjem na prevoz, naslednji dan pa revija gre v tisk. Hitro sem se naučila prilagodljivosti, kar pomeni, da moj laptop gre z mano povsod. Aktualna številka Cosmopolitana je velikokrat nastajala na poti med Ljubljano, Mariborom in Slovensko Bistrico, malce med dolgočasnimi predavanji, malce na uredništvu, preostanek pa v bližnjih kavarnah. Zagotovo lahko rečem, da sem v zadnjem mesecu raziskala že velik del Ljubljane.
2. (De)motivacija
Vsem je verjetno znana tale slika, ki pa je še prevečkrat resnična.
Oblikovanje namreč vzame veliiiko časa. Končna stran v reviji, ki jo berete, včasih vzame tudi dan ali dva. Da sploh ne govorimo o tem, da se je pri vsakem projektu treba naučiti nekaj novega in ugotoviti, kako nekaj izvesti. Zato je še kako pomembno, da se znaš motivirati in spraviti k delu.
3. Kakšen je torej proces?
Ko dobimo nalogo, je najprej na vrsti iskanje idej. Hudjobovke smo na srečo vse zelo kreativne osebe in ideje kar švigajo sem in tja. V tej fazi je veliko sestankov, dogovarjanja, brnečih telefonov, ki eksplodirajo s sporočili, in smeha.
Potem je na vrsti izvedba.
Takole izgleda proces izdelave neuporabljene strani, ki smo jo delale pred kratkim. Kar ni prikazano je še nešteto popravkov – izbira barv, pisave, oblik, postavitve in tako naprej. Detajli so tisti, ki izdelek naredijo privlačen.
Proces pa pogosto vključuje tudi takšne in drugačne motnje, kot je tale:
Moja kepica dlak, ki sliši na ime, Dori, ima rada pozornost. Med pisanjem tega članka mi je kar nekajkrat zasegla miško – lastniki mačk namreč vemo, da je igračka vse, kar se premika.
4. Končni izdelek
Na koncu se ves trud poplača, ko svoj izdelek vidiš v reviji. Najboljši občutek na svetu je, ko nekaj ustvariš in pošlješ v svet.
Lahko rečem, da smo se vse Hudjobovke neizmerno veselile, ko smo svoje delo prvič videle v reviji Cosmopolitan. Če zanima še tebe, pa le skoči v trafiko.
Preberi tudi, kako je potekal Tamarin delovni teden: https://www.cosmopolitan.si/hudjob/2017/tamara-bastarda/delovni-teden-hudjobovke-sestanki-novi-cosmo-in-justin-bieber/
Novo na Metroplay: “Peti v maternem jeziku mi je v izziv” | MAJA KEUC, ELLE GLASBA 2024