Kontracepcijske tabletke

Za dušo in telo.

Moderatorji: saarijarvi, Dioniz, Sunshine

mily
Cosmopolitanka
Cosmopolitanka
Prispevkov: 1230
Na forumu od: 16. 6. 2005

Neprebrana objavaNapisal/-a mily » 30. Jun. 2005 10:59

tut jst pri 18, ko sm dobila taresnega lubija :love: , prej pa definitivno kondomi
Uporabniški avatar
smotkica_
Kofetarica
Kofetarica
Prispevkov: 561
Na forumu od: 11. 1. 2005

Neprebrana objavaNapisal/-a smotkica_ » 30. Jun. 2005 11:33

Novo vprašanje:


no sedaj me pa zanima kdaj približno je pravi čas za jemanje tabletk?a mislite, da je to dobro, da najstniki, ki imajo baje stalnega in resnega partnerja pri 16 letih začnejo jemati kontracepcijske tabletke?
Uporabniški avatar
@
Kofetarica
Kofetarica
Prispevkov: 649
Na forumu od: 2. 11. 2004

Neprebrana objavaNapisal/-a @ » 30. Jun. 2005 11:41

No, čeprav naj tabletke kasneje ne bi vplivale na nosečnost, sem jaz glede tega velik skeptik in odsvetujem dolgoletno jemanje in seveda prezgodnji začetek jemanja. Saj obstaja še druge vrste kontracepcije, ki ne vplivajo na organizem, pa so prav tako varna zaščita...
Uporabniški avatar
-=beiba=-
Komunikatorka
Komunikatorka
Prispevkov: 205
Na forumu od: 31. 5. 2005

Neprebrana objavaNapisal/-a -=beiba=- » 30. Jun. 2005 12:24

smotkica_ napisal/-a:no sedaj me pa zanima kdaj približno je pravi čas za jemanje tabletk?a mislite, da je to dobro, da najstniki, ki imajo baje stalnega in resnega partnerja pri 16 letih začnejo jemati kontracepcijske tabletke?


vidiš, jaz sem zanč rekla doma: kaj pa misliš glede tabletk in mi je rekla kao da se ji zdi prekmal za tabletke.. pa sm tud stara 16 let.. pa pol. tko, da.. ne vem. ampak če ne bi misla nanje je zihr ne bi prašala :?
Uporabniški avatar
SexyAngel
Sramežljivka
Sramežljivka
Prispevkov: 40
Na forumu od: 7. 2. 2005

Neprebrana objavaNapisal/-a SexyAngel » 30. Jun. 2005 20:23

Jst sm jih začela jemat pri 17-ih in jih jemlem že okoli 2 leti (Diane 35)....ni blo pa nobenih komplikacij. Mal se mi je škoda zdel samo za modrce, ker sem mogla vse stran vržt pa nove nabavt, ker so se mi občutno povečal "air-bagi" :D Zredila sem se za par kilogramov, sam ne smem za to krivit tabletk, ampak svojo požrešnost. Dostkar je napačno, ker vse punce paniko zganjajo, da se bodo zredile itd. Odvisno je od vsake posameznice; tako kot se telesno razlikujemo med sabo, tako se bo razlikoval tud odziv našega organizma na hormone. Če se je eni povečala rit za tri cifre, še ne pomen, da se bo tud vsem ostalim :razz:
Uporabniški avatar
barbie_girl
Kršitelj/ica 2. stopnje
Prispevkov: 166
Na forumu od: 7. 6. 2005
Kraj: Ljubljana

Neprebrana objavaNapisal/-a barbie_girl » 30. Jun. 2005 20:25

jest pa sam se razmislam o tem da bi jih zacela jemat zato da bi se mi koza izbolsala. sam a se vm zdi da bi blo to mogoce prekmal da bi pr 15 zacela tem.
Uporabniški avatar
Ljubljančanka
Komunikatorka
Komunikatorka
Prispevkov: 190
Na forumu od: 8. 12. 2004
Kraj: Ljubljana

Neprebrana objavaNapisal/-a Ljubljančanka » 30. Jun. 2005 23:09

Joj ne jemat tabletk samo da bi se ti koža zboljšala!To so le hormoni in ne preveč zdravi za telo.Veš kakšne probleme sem jaz vse imela s tabletkami,groza,od alergij,suhe kože,napihnjenga trebuha non stop,do tega da sem ves čas nekaj jokala..
Pri enih tabletkah(Logest) sem bila vsa živčna in v srcu me je stalno špikalo,pri Yarini recimo mi je pa v teh 5mesecih,ko sem jih jemala zrasel v dojki fibroadenom(ni rak,velika bula pa vseeno je in ni luštno).
Drugače pa kar se kože tiče-proti mozoljem je res pomagalo,samo ko jih nehaš jemat ti vse butne ven in to še v hujši obliki,tako da pojdi rajši k dermatologinji in ji reči za kaj drugega.
Uporabniški avatar
Anchi
Komunikatorka
Komunikatorka
Prispevkov: 224
Na forumu od: 19. 7. 2004
Kraj: Ljubljana

Neprebrana objavaNapisal/-a Anchi » 30. Jun. 2005 23:12

barbie_girl napisal/-a:jest pa sam se razmislam o tem da bi jih zacela jemat zato da bi se mi koza izbolsala. sam a se vm zdi da bi blo to mogoce prekmal da bi pr 15 zacela tem.

Mislim da sem tud jaz začela jemat Diane35 tam nekje okrog 17ga leta in se mi je koža zelo izboljšala, tako da mislim da ni prekmalu. Je pa res, da bi jih najbrž morala jemati kar precej časa (glede na to, da si še mlada), dokler se tvoji lastni hormoni ne bi umirili, ker v nasprotnem primeru, bi se ti mozoljasta koža vrnila, če bi prenehala z jemanjem med puberteto. Ni pa nujno, glede tega pa nikoli ne moreš vedet, kaj te čaka.
Zapisuj rane v pesek in srečo v kamen. (anonimo)
Uporabniški avatar
La*Perla
Debatorica
Debatorica
Prispevkov: 456
Na forumu od: 25. 3. 2005

Neprebrana objavaNapisal/-a La*Perla » 01. Jul. 2005 10:15

en mesec jemanja Yarine je naokoli in morm povedat, da so to najboljše tabletke na svetu! Že v prvem mesecu se mi zdi, da je voda iz stegen čisto izplahnela, stegna imam ožja, pa tudi na tehtnici se pozna minus 1,5 kilograma.
Celulit izginja, mišice so bolj napete in nasploh se počutim "lažjo" in ne napihnjena.
Žal mi je le, da se zanje nisem odločila že prej. Nikakor pa mi ni žal 6000 sit za 3 škatlice, ker so vredne tega.
*Diamonds are forever*
¤MajC¤
Kofetarica
Kofetarica
Prispevkov: 708
Na forumu od: 3. 8. 2004

Neprebrana objavaNapisal/-a ¤MajC¤ » 01. Jul. 2005 10:21

kaj te so samoplacniske al kaj?
Uporabniški avatar
La*Perla
Debatorica
Debatorica
Prispevkov: 456
Na forumu od: 25. 3. 2005

Neprebrana objavaNapisal/-a La*Perla » 01. Jul. 2005 10:55

ne, treba je doplačat skoraj 2000 po škatlici. Samo se splača! Jaz imam skoraj spet tako telo kot prej, preden sem začela s tabletkami in se mi je noro zadrževala voda...jupiiii

fora je, da je bil moj edini problem ne maščoba, ampak VODA, ki mi je zastajala v telesu. Vse sem delala, pila zeleni čaj, telovadila kot nora itd, pa ni bilo opaznih izboljšav, da bi bilo tako kot prej, preden sem začela jemat tabletke ko sem bila super. No zdaj se stanje izboljšuje in sem spet ratala samozavestnejša.

Rajši dam 6000 za tabletke, kot pa ne dam nič in sem polna celulita in vodnih blazinic na stegnih....grrrr :evil:
*Diamonds are forever*
Uporabniški avatar
smotkica_
Kofetarica
Kofetarica
Prispevkov: 561
Na forumu od: 11. 1. 2005

Neprebrana objavaNapisal/-a smotkica_ » 01. Jul. 2005 11:36

La*Perla napisal/-a:ne, treba je doplačat skoraj 2000 po škatlici. Samo se splača! Jaz imam skoraj spet tako telo kot prej, preden sem začela s tabletkami in se mi je noro zadrževala voda...jupiiii

fora je, da je bil moj edini problem ne maščoba, ampak VODA, ki mi je zastajala v telesu. Vse sem delala, pila zeleni čaj, telovadila kot nora itd, pa ni bilo opaznih izboljšav, da bi bilo tako kot prej, preden sem začela jemat tabletke ko sem bila super. No zdaj se stanje izboljšuje in sem spet ratala samozavestnejša.

Rajši dam 6000 za tabletke, kot pa ne dam nič in sem polna celulita in vodnih blazinic na stegnih....grrrr :evil:

hm....zakaj pa moraš plačati še 2000 sit na vsako škatlico? to mi res ni jasno? am...kako pa zgledajo približno te vodne obloge? to mi lahko odgovoriš tudi na zs, da nebova preveč offtopic :D
Uporabniški avatar
Ljubljančanka
Komunikatorka
Komunikatorka
Prispevkov: 190
Na forumu od: 8. 12. 2004
Kraj: Ljubljana

Neprebrana objavaNapisal/-a Ljubljančanka » 01. Jul. 2005 15:44

Nad Yarino sem bila tud jst najprej dost navdušena,ker nisem imela napihnjenga trebuha,pa nisem bila nič zmatrana,samo je veselje kar hitro minilo.Po ene 3h mesecih je šel libido po gobe,tako da jih res ni blo smisla več jemat.
Po drugih tabletkah mi pa nisem tega občutila,prav zanimivo.
Uporabniški avatar
bubbles
Debatorica
Debatorica
Prispevkov: 499
Na forumu od: 8. 11. 2004
Kraj: heaven

Neprebrana objavaNapisal/-a bubbles » 02. Jul. 2005 15:32

Novo vprašanje:


eno vprašanje: en mesec jemljem logest in majo pač stranske učinke (libido šel po gobe plus ful mi niha razpoloženje in mam taka prov depresivna obdobja). v navodilih piše, da nej bi to zginlo po 2 do 3 ciklih, mene pa zanima, kok to v praksi dejansko drži (se prav, če je mela kera iste probleme pa da so zginli). ker tele depresije so mi rahlo strašljive (sploh ker drugače nisem človek, k bi bil slabe volje) in če ne mine za ziher res ne bi tvegala...
...just breathe...
Uporabniški avatar
Maychy
Cosmopolitanka
Cosmopolitanka
Prispevkov: 1112
Na forumu od: 30. 6. 2004
Kraj: Se selim...

Neprebrana objavaNapisal/-a Maychy » 02. Jul. 2005 17:10

Jaz sedaj jemljem 2 škatlico in se počutim veliko bolje kot pri prvi. Sicer se je nihanje razpoloženja uneslo že po kakih 14 dneh, ampak se sedaj počutim tudi bolj "srečno". Libida mi pa niso zmanjšale.

Ja pa odvisno od človeka do človeka...
--- Evil Is Just A Point Of View ---

--- Don't tell me the sky is the limit, there are footprints on the moon! ---

Vrni se na Zdravje

Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri