Evo danes sem šel mimo štanta na Prešercu in sem slikal zadevo.
To je bicikel, specifikacije so: ima samo eno prestavo, nima V- zavor ali disk zavor, ampak bobnaste zavore (takšne kot stari mopedi - zato da jih ljudje ne bodo mogli uničevati, vse na njemu je pritrjeno, od zvončka, do košare, in zic ima samo eno višino, sklepam da bo vse hitro potrgano, ampak kolo je izrednjo kompaktno in izgleda neuničljivo)
Ima samo prednjo košaro, ima blatnike - zato se boste lahko ženske vozile, ne da bi zvegale usrano rit

, ima smo eno zavoro na krmilu, zadnja zavora se sproži z pedali.
Zanimiv mi je zvonček, ker nima stikala da pozvoniš - ampak ga moraš zavrteti v smer urinega kazalca, zato da ljudje ne bodo lomili zvončkov.
To je osnovni terminal, ki bo na vsakem postajališču, ti prideš, povoziš skener z Urbano, vtipkaš svojo kodo ki si jo prejel od njih, ko si se registriral na njihovi strani, obenem lahko pogledaš stanje koles na drugih postajah (recimo na naslednji jih je 5, na prejšnji 8...), potem izbereš kolo (prvi štant, drugi štant), izbereš kolo ter imaš 1 minuto da pritisneš zeleni gumb na štantu in snameš kolo nazaj.
To je štant, število štantov je večje od števila koles.
To je pa varnostni sistem, za recimo da pustiš kolo nekje pred trgovino ali krajem kjer imaš opravek, krmilo zavrtiš v levo, ter potegneš ključek ven, in s tem prednje kolo zablokira, in se ni več možno voziti. Če ti ga ukradejo, ali poškodujejo, imaš na kolesu telefonsko številko za pomoč - in recimo prijaviš, manjka košara, zvonček, pedala....In bodo popravili, istočasno pa tudi sami pregledujejo kolesa za pomankljivosti. Krajo kolesa prijaviš njim in policiji, če se dokaže da si sodeloval pri kraji plačaš kazen, če ga uničiš ali ne vem kaj plačaš ceno kolesa, ki znaša okoli 800 evrov.
-----------------------
Priznam, da si nisem predstavljal da lahko tako napredna ideja pride v Slovenijo, sama podporna tehnologija omogoča hitro delovanje, sploh plačilni sistem je odličen, recimo 1 ura vožnje je zastonj - itak boš bicikel vzel samo za kratko vožnjo na neko destinacijo in ga pustil na postaji.
Obenem bo pretočnost in menjava koles hitra, če pa bo na kateri postaji manjkalo koles, jih bo podjetje s prikolicami razvažalo med postajami.
Na začetku bo 300 koles, ampak več kot bo uporabnikov registriranih in bodo bolj sporočali svoja mnenja in podatke, več postaj bo in mreža se bo zaradi uporabniških zahtev širila.
Obenem omenjam, da sem poskušal podati svojo idejo o kraji koles med uporabniki in nagradnimi točkami, ampak so se moji ideji smejali. Ampak itak je bilo tako z vsakim genijem, zatorej Fight the Power

.