julia_ napisal/-a:Pač po pravici povej, da je bolj udobno imet avto. Niti slučajno pa ne neizogibno potrebno. Ampak ko si se enkrat navajen tik pred vhod Cityparka pripeljat, se ti zdi blazno zamudno in neprikladno hodit naokrog s trolo.
ja valda, da je bolj udobno.Jst ne vidm niti enga samga razloga, zdej ko mam izpit, da se peljem na drugo stran ljubljane dve ure z autobusom, če sm pa lahko z autom v 15 minutah!Tud logično, do citiparka se bom pripeljala čimbližje vrat,valda nebom vrečke iz šopinga in poln voziček škatl fasnge, nosila do Milenium parkirne hiše.zato pa je auto, kajne?
V Sloveniji je čudno, če avta nimaš, zato pa imamo sindrom bogatih revežev, ki imajo cel kup premoženja, pa minus na tekočem računu. Če preračunaš fiksne stroške avtomobila (kar zanemari cene bencina pa poglej registracijo, zavarovanje, in nenazadnje že samo nabavno ceno avta) res ni čisto jasno, kako si ga lahko nekdo s 400 evri sploh privošči.
sm gor razložila kako je z autom, pač udobje, ugodje in večkrat nuja.
amm, 400 € plače mislm da ne dobi usak ven, ker je minimalc okol 500.
Če preračunaš in če pomisliš na to, da marskdo vzame registracijo oziroma zavarovanje na obroke, te pride to v desetih mescih cerka 40-50€ mesečno za en ne prou nou z ne prou velik konji-auto.
nekak se da a ne, sploh če tale za tega minimalca dela kje kjer ni območja mestnega potniškega prometa je auto pač zanj nuja.
Moj fotr že 50 let živi brez avta. Babica pa 80. Torej se da, čeprav porabiš več časa in moraš včasih kakšen korak tudi peš narest.
(Aja, pa ne živimo v centru Ljubljane)
lepo za vas a ne.Nam nebi zneslo.
purple_rain napisal/-a:amo to sem hotela izpostavit pač, ker mi je res nerazumljiv ta pojav, da morata bit vsaj 2 avta pred vsako hišo/pri vsaki družini - po možnosti v Lj (ali kakšnem drugem večjem mestu).
mi mamo dva auta pred hišo.zakaj?ker sta mati in oče u službi usak na svojem koncu usak ob svojih urah med katerimi je velika razlika, oba sta malce odmaknjena od LPP-ja, mami ma službo da more dostkrat kej domou nest in pride dost robe in tega tud slučajno ne more po busih vlačt.
In tretji razlog, ker smo zdaj trije in ker trije z enim autom,nebi sfolgali sploh.Prej sta se pa fotr pa mat skos kregala, kdo bo šel z autom in kdo ne in nevemkaj...No zdej je mir, mata usak svojga in ni več kreganja.
floribunda napisal/-a:ljubljana je idealna za vožnjo s kolesom. vse je ravno, celo prefuraš v pol ure. pa še hitreje si kot z vsemi ostalimi prevoznimi srdestvi. spet je problem samo v nezainteresiranosti ljudi, da bi pripranli dnar, okolju in nardili kej dobrega zase. v skandinavskih deželah dosti bolj prakticirajo vožnjo s kolesi. tudi pozimi. če je bla slučajno katera na predavanju jana gehla lani na eipprovi ulici z naslovom 'mesto po dveh' bi vedle v kolikšni meri se vožnja z biciklom dejansko obnese in splača. ko se ljudje navadijo na to. purple je omenla, da se babice z bicikli najbrž ne morejo vozit. dokler so vsaj količkaj vitalne, se da. spet sledi miljon primerov iz danske in ostalih skandinavskih držav.
Mjčkn preveč si posplošila

So ljudje z različnimi tako bolezenskimi in drugačnimi stanji in potrebami in pač se ne more usak usest na kolo.sploh pa nevem zakaj bi se, če maš možnost imet auto in prihraniš velik časa?
jst zdej vidm kako je, ko imam oprauke na treh različnih koncih ljubljane.Prej sm porabila ceu faking dan, zdej nardim vse v eni uri.in niti slučajno se ne poslužim kšne druge prevozne alternative, razen kšnga motorja.pač živim skladno z 21 stoletjem.Kolo je za šport in prosti čas, auto usakdanje prevozno sredstvo, da me v čimkrajšem času pripelje na cilj, brez da sm mokra, prezebla, itn...