Zanima me, kaj svetovati sodelavki, da bo pri delu bolj uspešna. Njena napaka je, da je preveč površna. Šefico je to zaćelo zelo motiti in če ne bo spremembe, se ji slabo piše. Delo, ki ga opravlja pa je računalniško: stranka želi na spletni strani nekaj sprememb, sodelavka mora potem to urediti. Včasih gre za vidne spremembe (dodajanje nečesa novega na spletno stran ali odstranjevanje obstoječega), včasih pa je treba namestiti le kakšne posodobitve, zaradi česar se izgled naj ne bi sprememnil.
Njena površnost se kaže tako:
- Pisava ni v redu: včasih je le za spoznanje premajhna ali prevelika
- Barva ni v redu: včasih se razlikuje le za odtenek
- Razmiki med elementi niso v redu
- Pozicioniranje elementov ni v redu: kakšna stvar previsoko, spet druga stvar prenizko.
- Nedelovanje stvari: zaradi nameščanj posodobitev se kakšna stvar sesuje: kakšen obrazec ni možno poslat, ob kliku na gumb se nič ne zgodi, meniji se ne prikažejo ustrezno itd.
Večina stvari ni kritičnih in jih nahitro niti ne opaziš (naprimer barvni odtenek, malenkost prevelika pisava ipd.). Kljub temu pa se te stvari pri njej že dolgo ponavljajo in nič ne kaže, da bi jih odpravila. Verjamem tudi, da si je pri 50 spletnih straneh težko do potankosti vsako zapomniti, kako mora izgledati... ampak ko to opazi stranki in nekajkrat opozori, je situacija resna.
Ostali imamo sicer drugačno delo, tako da njenih podrobnosti in težavnosti dela ne poznamo. Kaj lahko sodelavki svetujemo, da bo pri delu bolj uspešna oz. manj površna?