Kaja in Lori sta mladi podjetnici, ki sta si skupaj ustvarili uspešen posel, ki ponuja nekaj posebnega: možnost izposoje luksuznih modnih dodatkov od torbic, pasov in nakita. Njuna prijateljska zgodba se je začela že v otroštvu in jima prinesla uspešno partnerstvo. Tako sta danes ustanoviteljici podjetja Luxe Rent, ki sledi modernim trendom in ponuja dostopnost luksuza, ki je še vedno omejen le na določene posameznike.
Kaja in Lori sta več kot le poslovni partnerki. Sosedi sta bili že od otroštva, obiskovali sta isti vrtec, osnovno šolo in gimnazijo, njuni starši pa so tesni prijatelji. "Že od začetka sva skupaj," pravi Lori. Ta dolgoletna povezanost se je spremenila v poslovno partnerstvo, ki je postalo ključni temelj njunega uspeha.
Kaja in Lori: Odprte, komunikativne, ustvarjalne
Obe dekleti se zelo dobro poznata in imata različne lastnosti, vendar sta kljub temu popoln par. Lori sebe opisuje: "Sem zelo odprta, kumunikativna, modna navdušenka, zanesljiva ter ambiciozna." Medtem ko Kaja izpostavi svojo ustvarjalnost, ljubezen do naravoslovja in perfekcionizma: "Zelo imam rada detajle in natančnost po drugi strani pa obožujem naravoslovje in živali,” kar ji omogoča, da v poslovnem svetu najde pravo ravnovesje.
View this post on Instagram
Od ideje do izvedbe
Zgodba o podjetju Luxe Rent se je začela že v srednji šoli, ko sta si dekleti izposojali torbice in obleke. Kaja je imela že takrat idejo, da bi lahko to spremenili v posel. "Dizajnerske torbice so bile nekaj, kar si tudi same v srednji šoli nisve mogli privoščiti, vendar so nama bile sploh dizajnerske torbice in modni dodatki vedno zelo všeč," pojasnjuje Kaja.
Lori se spominja, da je bila ideja dolgo prisotna, vendar ni bila izvedljiva, saj sta bili obe srednješolki in si težko predstavljali, kako bi lahko začeli s tem podjetjem. "Ko sva obiskovali študij, sva imeli nekaj privarčevanega, takrat pa sva se odločili, da združiva hobije in strasti ter imava nekaj, kar bo popolnoma najino." S tem sta se odločili ustanoviti podjetje, kjer bosta same razvijale ideje in financirale začetni kapital.
Pozitiven odziv okolice in strank
Kljub začetnemu skeptičnemu odzivu so stranke hitro prepoznale potencial tega podjetja. Torbice so bile še posebej priljubljene med tistimi, ki so jih potrebovali za posebne priložnosti, vikend izlete ali celo poroke. "Najbolj navdušeni so bili najini začetni kupci, ki so takoj prepoznali to priložnost za izposojo luksuznih torbic in se sedaj vedno vračajo," pravita podjetnici. Tudi družina in prijatelji z navdušenjem podpirajo njun korak v podjetništvo.
View this post on Instagram
Izbor torbic in trendi
Pri izbiri torbic sta se držali enostavnega načela: izbrali sta tiste kose, ki so jima bili všeč. "Najprej sva se osredotočili na to, kar je nama všeč, in izbirali torbice, ki bi jih same z veseljem nosile. Kasneje sva začeli spremljati trende, vendar vedno upoštevava, da se izposojene torbice dobro obdržijo," pravi Lori. Ena izmed ključnih prioritet pri izposoji torbic je zagotavljanje kakovosti in vzdržljivosti. "Vsekakor pa se drživa tudi tega, da v kolekcijo ne vnašava torbic, za katere misliva, da so le kratkoročna modna muha ali pa torbic, ki nama sploh niso všeč."
Ko sta začeli podjetje, sta si želeli imeti popoln nadzor nad vsem: od izbire torbic, oblikovanja spletne strani do samega financiranja. Tako sta se odločili, da bo podjetje Luxe Rent njuno lastno, brez zunanjih podpor. Kljub temu sta se izkazali za izjemno uspešni, saj je njuno podjetje hitro preraslo začetne meje. "Vstop v podjetništvo z osebo, s katero si zares blizu, je precej pozitivna stvar. Veš da si lahko sto odstotno zaupaš, se podpiraš in res gradiš nekaj posebnega," še dodajata.
Prvi koraki
Inspiracijo sta našli v tujini, kjer je koncept izposoje luksuznih torbic že zelo razširjen. Ko se je Kaja zaposlila, sta z Lori našli pravo priložnost, da odpreta podjetje in ga samostojno financirata.
Namesto, da bi sledili trgom in popularnim trendom, sta začeli graditi kolekcijo na podlagi tega, kar je bilo všeč njima. To se je izkazalo za uspešno, saj sta izbrali torbice, ki so postale zelo priljubljene. Za njiju je bila ključna tudi cena želeli sta, da so torbice dostopne več ljudem. Zato sta pazili, da izbirata modele, ki niso predragi, a kljub temu kakovostni, da so cene še vedno dostopne za izposojo. V prihodnosti pa sta še posebej pozorni na kakovost izdelkov, saj sta se zavedali, da luksuz ne pomeni le visoke cene, ampak predvsem dolgotrajnost in vzdržljivost izdelkov.
View this post on Instagram
Postopek izposoje torbic
Postopek izposoje je preprost, saj si lahko najamš torbico za en dan, tri, pet, deset, petnajst ali celo do trideset dni, odvisno od vrste torbice. Najbolj občutljive torbice niso primerne za dolgotrajno izposojo, vendar pa sta dekleti v podjetju vedno pripravljeni na svetovanje in pomoč.
V podjetju Luxe Rent je ključni cilj omogočiti dostopnost luksuznih izdelkov širokemu krogu ljudi, še posebej tistim, ki si jih sicer ne bi mogli privoščiti. Njuna ideja je enostavna, vendar mogočna: luksuz mora biti dostopen in ne zgolj privilegij za izbrano peščico ljudi. "S tem podjetjem želiva ženskam omogočiti dostop do stvari, o katerih so vedno sanjale," pravita Kaja in Lori. Trenutno je v njuni kolekciji najbolj popularna tobica znamke YSL, "ko sva jo dodali v kolekcijo je bila skoraj ves čas na izposoji." Njuna kolekcija pa ponuja prestižne znamke kot so Jacquemus, Marc Jacobs, Dolce & Gabbana, DeMellier, Chloé in še mnoge druge.
Prva torbica in najljubše modne znamke
Njuna pot v svet luksuznih torbic se je začela s precej posebnimi prvimi kosi. Kaja se spomni svoje prve torbice znamke Fendi z zlato verigo, ki jo je kasneje prodala. Lorina prva dizajnerska torbica ja je bila torbica znamke Dolce & Gabbana iz otroškega oddelka, ki kot pravi sama zanjo nosi veliko sentimentalno vrednost. Ko pa sta začeli graditi Luxe Rent kolekcijo sta za prve torbice izbrale znamko Jacquemus.
Ko govorita o svojih najljubših modnih znamkah, Kaja izpostavi Tory Burch, medtem ko se na Luxe Rentu najbolj navdušuje nad DeMellier. Lori pa se najbolj poistoveti z Vivienne Westwood, na Luxe Rentu pa izpostavi Valentino in Dolce & Gabbana torbice.
Kaj jima pomeni modni luksuz?
Za obe podjetnici modni luksuz pomeni predvsem kakovost. Zanju je zelo pomembno, da je izdelek izdelan z mislijo na trajnost in dolgoročno vrednost, saj sta v podjetju ponosni na svojo filozofijo luksuz, ki ni viden na prvi pogled, ampak je prepoznaven skozi svojo edinstvenost in kvaliteto. Pri izbiri torbic dajeta velik poudarek na oblikovanje, prepoznavne in ikonične modele, ki izstopajo po svoji kakovosti, in ne toliko po ceni.
View this post on Instagram
Poglejmo v prihodnost
V prihodnosti nameravata širiti svojo kolekcijo, dodati nakit in pasove, ter ustvariti modne dodatke, ki bodo še obogatili kolekcijo. "Želiva si tudi ustvariti komplete na primer torbica določene znamke in pripadajoč pas ter nakit," pravi Lori. Poleg tega pa sta odprti tudi za širitev na tuje trge, čeprav se zavedata logističnih izzivov, ki jih to prinaša. V naslednjih letih si želita razširiti svojo bazo strank, uvedeti možnost naročnin in imeti še večjo in bolj raznoliko zbirko luksuznih torbic.
Eden izmed najbolj posebnih trenutkov za Kajo in Lori je bil, ko sta skupaj obiskali Fashion Show v Firencah, ki jima je dal dokončno potrditev, da morata uresničiti svoje sanje in ustanoviti Luxe Rent. "To je bil trenutek, ko sva začutili, da je to prava pot," pravi Kaja.
Luxe Rent ni le podjetje za izposojo luksuznih torbic, ampak prava zgodba o prijateljstvu, ustvarjalnosti in ljubezni do mode. Kaja in Lori sta dokaz, da lahko mladostna strast in odločnost pripeljeta do uspeha. V prihodnosti bosta še naprej sledili svoji viziji, da bi omogočili dostop do vrhunskih modnih dodatkov širokemu krogu strank in tako preoblikovali svet luksuznih izposoj v Sloveniji.
Novo na Metroplay: Anika Opara, finalistka v kategoriji modni oblikovalec | ELLE TALENTI