Aktualno Promocijsko sporočilo

Unilever uresničuje sanje slovenskim otrokom

6. 10. 2016
Unilever uresničuje sanje slovenskim otrokom

Unilever je pred kratkim predstavil družbeno-odgovorni projekt »Uresničimo sanje«, v okviru katerega bo namenil 10 centov za vsak prodani izdelek iz segmenta nege, čistilnih sredstev in ustne higiene za izvajanje dejavnosti za otroke iz socialno šibkih okolij.

Podjetje Unilever, ki je tudi pri nas prisotno z več znanimi blagovnimi znamkami, kot sta Axe in Dove, je širom sveta že dobro znano po svojih vrednotah trajnostnega razvoja in viziji, ki rast povezuje z dobrobitjo vseh nas.

Skupaj smo lahko botri še več otrokom

Takemu delovanju sledi tudi podjetje Unilever v Sloveniji, ki je postalo boter 10 slovenskih otrok iz socialno ogroženih družin. Zavedajo se, da vsakega otroka bogatijo talenti. Žal pa dandanes vse več staršev proti svoji volji ne more kriti niti najmanjših zneskov za razvoj mladih talentov. Zato v mesecu oktobru v trgovinah Spar in Interspar organizirajo dobrodelno aktivnost z naslovom Uresničimo sanje. Z zbranimi sredstvi za osnovno opremo in vadbo želijo otrokom omogočiti razvoj športnih, glasbenih in drugih talentov.
Skupaj smo lahko botri še več otrokom in tako še povečamo število otrok iz socialno ogroženih družin, ki bodo lahko z našo pomočjo razvijali svoje talente.

Pomembno je spodbujati potencial vseh otrok

Da bi donirana sredstva resnično dosegla svoj cilj, so se povezali s projektom Botrstvo, ki ga vodi ZPM Moste-Polje. Botrstvo si v svojem delovanju prizadeva za čim boljše preživljanje otroštva vseh otrok, še posebej pa tistih, ki so odrinjeni na socialni rob. Del njihovega delovanja je tudi vključevanje le-teh v plačljive obšolske dejavnosti in s tem razvoj mladih talentov.

Maja Keuc in Dejan Zavc - vzor otrokom

Unilever se je pri svoji oktobrski dejavnosti povezal z dvema uspešnima Slovencema, Majo Keuc in Dejanom Zavcem, ki sta lahko vzor marsikomu izmed nas. Ambasadorja, pevka in športnik, sta prava idola za otroke, ki jim življenje včasih nastavi prav nič otroške ovire, da kljub vsemu vztrajajo in sledijo svojim sanjam.

Aktivnost poteka v mesecu oktobru 2016, ko bo v trgovinah Spar in Interspar Unilever od vsakega prodanega izdelka blagovnih znamk Axe, Brut, Dove, Duschdas, Rexona, Signal, Zendium, Cif ali Domestos podaril 0,10 € v sklad Botrstvo za razvoj talentov slovenskih otrok.

Skupaj lahko uresničimo sanje najmlajših talentov! Nenazadnje sta tudi Maja Keuc in Dejan Zavec nekoč le sanjala ...