Rožnato za deklice, modro za fante!

Danes se zdi običajno, da gre deklice oblačiti v rožnato, fantom pa kupovati modre igrače. Vendar, ali veš, da je bilo pred desetletji ravno obratno?

6. 6. 2014

Kakorkoli že, ločevanje na moške in ženske barve in produkte je nekaj, od česar imajo največ koristi le znane blagovne znamke. O tem, da je prav vse, kar nas obdaja, zgolj prefrigan marketing, ki s pridom (in velikimi profiti) izkorišča spolne stereotipe, te bo poučil naslednji zabavni video.

Človeku da misliti, ne ;)

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri