Napovedujemo: 13. študentsko marketinško konferenco Fanfara

Preveri, o čem bo govora na letošnji študentski marketinški konferenci Fanfara, in KDAJ se bo odvijala!

Napovedujemo: 13. študentsko marketinško konferenco Fanfara (foto: Promocijsko gradivo) Promocijsko gradivo
11. 2. 2020 | Promocijsko sporočilo

Hej, Cosmo punca! Letos se bo na 13. Fanfati govorilo prav o tebi.

»Govorili bomo o tebi, meni, njej, njemu, vas… in vsi želimo vedeti, kaj se o nas govori, kajne? Glavno vlogo smo letos namreč namenili najpomembnejšemu členu v marketingu - uporabniku,« o letošnjem dogodku pravi vodja Fanfare Bianca Žitnik.

Fanfara, največja študentska marketinška konferenca v Sloveniji se bo letos odvijala 19. marca na elitni lokaciji - v Grand Hotelu Union, v Ljubljani.

Z naslovom »Jaz, uporabnik« bo osrednja tematika letošnje konference uporabnik oz. uporabniška izkušnja. Uporabniška izkušnja, ki se tiče prav vsakogar izmed nas in se z njo dnevno srečujemo,  bi lahko  najpreprosteje opisali kot počutje, ki ga občutimo ob uporabi nekega izdelka ali storitve.

Dobra uporabniška izkušnja pa je skrbno načrtovana, saj ne izboljša le počutja in zadovoljstva uporabnika, ampak posledično vpliva tudi na priljubljenost blagovne znamke, produkta ali storitve.

Vsako leto Fanfaro obišče več kot 400 udeležencev. Celodnevni dogodek ni le dobra nadgradnja znanja, pridobljenega tekom študija, temveč na konferenci ne manjka niti časa za druženje in ustvarjanje novih poznanstev ter prijateljstev, zato zagotovo ne sme manjkati na tvojem koledarčku!

Da bo letošnja Fanfara pomenila pester dan, poln novih znanj, zagotavlja preko 10 predavanj in 2 uporabni delavnici. Več o programu in letošnjih govorcih ter delavnicah si lahko ogledaš na spletni strani fanfara.si, dogajanje pa spremljaš na socialnih omrežjih Študentske sekcije Društva za Marketing Slovenije.

Dogodek je namenjen vsem, ki bi radi spoznali, zakaj je ustvarjanje dobre uporabniške izkušnje nepogrešljiva sestavina današnjega marketinga, in vsem, ki bi radi razširili svoje obzorje na različnih področjih.

»Z ekipo smo pripravili bogat program, v katerem bo zagotovo vsak našel nekaj zase," še obljublja Bianca.                                       

Doživetje na letošnji Fanfari si lahko zagotoviš z nakupom Early Bird vstopnic, ki bodo na voljo od 19. februarja na fanfara.si.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri