Aktualno Promocijsko sporočilo

Na predstavitvi knjige Ivana Stankovića je bila vsa oglaševalska smetana

28. 1. 2014

Marjan Novak, urednik in direktor Marketing magazina, znan tudi po tem, da v Slovenijo povabi odločne govorce, kot je bil Martin Lindstrom, Mark Tungate in ostala zveneča imena, se je zopet proslavil z odlično izbiro gosta, avtorja knjige Ivana Stankovića, Kakologija.

Marketing magazin je knjigo Kakologija tudi prevedel in izdal.

»Knjiga je pripoved enega izmed pionirjev oglaševanja na območju nekdanje Jugoslavije. Ob branju se boste starejši spomnili začetkov oglaševanja v regiji, mlajši pa boste dobili vpogled v komunikacijski posel pred 20 in več leti. Zgodbe in anekdote so zabavne, neverjetne in poučne!« je ob izidu slovenskega prevoda Kakologije povedal Marjan Novak, direktor in odgovorni urednik Marketing magazina.

Predstavitev knjige je bil pravi dogodek!

Predstavitve knjige se je udeležila oglaševalska smetana mlajše in starejše generacije, tako da je lokal pokal po šivih.

Zanimiva tema je privabila na ogled tudi Branka Djurić Djura, priznanega igralca in režiserja s področja bivše Jugoslavije. Manjkali pa niso niti Jure Apih, Jernej Repovš ter Aleš Muhič.

Ivan Stanković, soustanovitelj mednarodne oglaševalske agencije Saatchi na področju nekdanje Jugoslavije v začetku devetdesetih let in danes lastnik zelo uspešne agencije Communis v Beogradu, je napisal zabavno, poučno in duhovito knjigo o nekdanji državi, prebujanju podjetniškega duha v Jugoslaviji in razvoju medijev.

Kot gost predstavitve, ki je bila  včeraj v Ljubljani, v lokalu FNX, se je udeležil tudi Branimir Brkljać, človek, ki je svetu 'podaril' kosmodisk in eden od soustanoviteljev Studia Moderna. Povedal je, da v Sloveniji dela že dvajset let, vendar da se je v tem času javno zelo malo izpostavljal, za prijatelja pa 'naredi vse'.