Kam za vikend? Obišči spektakularni Milano

22. 5. 2015

Naj se modni potep začne! Tako bi lahko na kratko opisala Cosmo vikend pobeg v prestolnico italijanske mode.

Milano me nikoli ne ra­zočara in tudi tokrat mi je pustil polno novih vtisov, želje po še in še, novih kreacijah, poleg tega pa sem si ustvarila nov pogled na svet očal in vsekakor ponovno zadihala milanski 'vibe', ki je hiter, a poln sanjske arhitekture in zgodovine, ki me je božala štiri krasne dni.

V Milano nas je povabila italijanska agencija Ice, ki nas je popeljala na sejem optike Mido. In seveda kot prava Cosmo bejba sem si obvezno privoščila stajlinge v ciklamno rožnati bravi. In verjemi, vsak dan je bil prekrasen!

Izgubljena med arhitekturo in uličicami

Svetujem ti, da si ne pozabiš ogledati veličastnega Duoma (Il Duomo di Milano), čudovite katedrale, ki je ena najprepoznavnejših spomenikov gotske arhitekture. Gradili so jo od 14. stoletja pa vse do prejšnjega, sprejme pa kar 40 tisoč ljudi.

Sama jo vedno obiščem, saj me tako že ob prihodu popolnoma preplavi občutenje in razsežnost tega 1,3-milijonskega mesta.

Več zanimivosti o najpomembnejši milanski katedrali si lahko ogledaš na www.duomomilano.it. Poleg Duoma je galerija (Galleria Vittorio Emanuele II), ki je ime dobila po prvem kralju združene Italije in kjer se pod stekleno panoramsko streho, ki jo tvorijo čudovita nebesna okna, tarejo ene najboljših modnih in lepotnih trgovin ter butikov.

Ob strani Duoma se pod stebri vije dolg hodnik, kjer na levi strani kraljuje veleblagovnica La Rinascente z vedno prelepimi izložbami, ki se jim kar ne moreš upreti, saj so prava umetniška dela. Vse prelepe barve in vzorci so me kar posrkali vase in sanjske obleke so se kar vrstile ena za drugo. Še posebno v času tedna mode in oblikovalskih sejmov izložbe oblikujejo priznani modni in industrijski oblikovalci.

Če nimaš dovolj cekinčkov za pregrešno drage znamke, lahko tu skočiš v moje najbolj priljubljene trgovinice z blagovnimi znamkami, kot so Zara, H&M, Bershka, Banana Republic in še bi lahko naštevala v nedogled, saj me šoping vsakič znova posrka vase in kar ne vem več, kdaj je ura odbila 19.30, ko se trgovine v Italiji počasi zapirajo.

Če te nakupovanje ne bo preveč izčrpalo, imaš nekaj uric časa in bi si še želela ogledati delček italijanske zgodovine, obišči Castello Sforzesco, nekdanjo obrambno utrdbo z muzeji, kjer najdeš tudi Michelangelovo znamenito delo Pietà Rondanini.

V Milanu ne gre zanemariti niti Da Vincijeve mojstrovine Zadnja večerja, ki jo najdeš v lombardski renesančni cerkvi Santa Maria delle Grazie in je vpisana na seznam Unesca.

Moda z veliko začetnico

Moje oči so bile uprte v Sejem optike Mido, ki me je nadvse presenetil in kjer sem spoznala razsežnosti italijanske optične industrije.

Poleg sanjske ponudbe najbolj novih trendov sončnih in korekcijskih očal, ki so me pri Italijanih naravnost fascinirala, sem se zaljubila v razstavni prostor Safilo, ki skrbi za številne priznane blagovne znamke, kot so Dior, Marc Jacobs, Fendi, Gucci, Bottega Veneta, Max Mara, Jimmy Choo.

Na kratko, prava paša za oči – v vseh pogledih. V okviru sejma so podelili nagrado bestand za najlepšo, atraktivno, izvirno in udeležencem ustrezno sejemsko predstavitev.

Nagrado je prejela italijanska znamka Blackfin. Ogledala sem si tudi manjšo modno revijo očal, ki jo je predstavil sam Fashion TV. Celoten oder se je lesketal v znamenju njihovega diamanta in ob vseh dekletih sem preprosto zavzdihnila: Vau!

Čisto od blizu

Najlepše sanje vsakega cosmo dekleta se uresničijo, ko sediš v vrsti med občinstvom modnih urednikov in blogerjev ter znanih italijanskih in svetovnih obrazov ter si ogleduješ najnovejšo kolekcijo znanega italijanskega oblikovalca.

Ravno v zadnjem februarskem tednu je v Milanu potekal tudi teden mode, kjer sem si svoje modne brbončice napojila s čisto svežo kolekcijo za prihajajočo jesen in zimo 2015/16 blagovne znamke Cividini in se sprehodila po showroomu znamke Borbonese.

Ta me je povsem prepričal, saj so kolekcijo priznanih modnih dodatkov, po katerih slovijo po vsem svetu, spretno nadgradili z inovativno linijo oblačil, ki stremi predvsem k mlajšim ženskim modnim navdušenkam, za katero je bila doslej ta znamka dokaj resna in nekoliko prešik.

Besedilo: Karin Bizjak
Fotografije: Karin Bizjak, Shutterstock, profimedia, promocijsko gradivo

Novo na Metroplay: "Ne obstaja tema, o kateri se ne bi smeli šaliti!" - Lado Bizovičar | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem