Kako daleč od resnice je indijski oglas z otrokom, rojenim za internet?

Indijski oglas za ponudnika mobilnih storitev MTS zabava spletno občinstvo.

Otrok, rojen za internet (foto: MTS India) MTS India
5. 3. 2014

V oglasu se dojenček takoj po rojstvu vrže na mobilne naprave okoli njega in prične uporabljati internet. Ker je rojen za internet. Oglas za ponudnika mobilnih storitev MTS je morda zabaven in duhovit, za druge morda celo moteč. Sama pa presodi, kako daleč od resnice je, ko danes vidimo osnovnošolske otroke s telefoni, pametnejšimi kot oni sami.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri