Kaj vse je narobe s sporočili oglaševalcev in zakaj gre temu narediti konec!

Tako zelo smo vajeni olepšanih slik 'idealne' ženske, da v oglasih niti ne pričakujemo več slik ljudi, ki so takšni, kakršna je večina med nami. Žal pa to tudi pomeni, da smo vsakič znova nehote razočarani, ko v svojem ogledalu namesto čudovite deklice popolnih mer in brezhibno gladke polti ugledamo 'le' obraz slehernice. Se še komu zdi, da tukaj nekaj res ni v redu?

Kaj vse je narobe s sporočili oglaševalcev in zakaj gre temu narediti konec! (foto: kampanja) kampanja
12. 7. 2014

Da gre za svojevrstno norost, ki nam je vsem po vrsti zlezla pod kožo, opozarja nadvse udarna kampanja Stop The Beauty Madness! S serijo fotografij, ki nam želijo dati misliti, odpirajo javno debato o rasizmu, sramotenj na račun telesnega tipa, debelosti, motenj hranjenja, spolnosti, predsodkov do starejših in številne druge družbeno pereče teme.

Skupaj z nami podpri in spremljaj to čudovito kampanjo:

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri