Podjetja vse pogosteje iščejo vplivneže za promocijo svojih produktov, a kako naj v vse večjem kaosu na družbenih omrežjih najdejo pravega? Po drugi strani vse več vplivnežev v želji po zaslužku svoje kanale spreminja v oglaševalska trobila in izgublja ugled pri svojih sledilcih. A obstajajo posamezniki, ki jim uspeva! Kako? Na blogerski konferenci bomo predstavili primere dobre prakse sodelovanja podjetij in vplivnežev.
KDAJ? 5. november 2019
KJE? Mestni muzej Ljubljana
CENA: 20€ / osebo
Družbeni mediji so stičišče vseh teh interakcij in tisti posamezniki, ki so najbolj glasni, kreativni, zanimivi in zabavni na svojo stran pridobivajo sledilce, ki jim zaupajo.
Podjetja tukaj vidijo priložnost, da svoje produkte približajo potencialnim kupcem tudi preko njih. Na to, kako uspešni so pri tem, pa vpliva več dejstev. (Katera?)
Na blogerski konferenci bomo gostili uspešne vplivneže, strokovnjake in predstavnike podjetij, s katerimi bomo pogledati v zakulisje delovanja influencerske scene v Sloveniji in skušali najti odgovore na zastavljena vprašanja. Vabljeni.