100 tisoč ogledov videa na YouTube in 3. mesto na MTV lestvici

29. 10. 2013
100.000 ogledov v tako kratkem času uspe doseči le redkim slovenskim izvajalcem.

Video spot SUPERHEARO orchestra je na YouTube v manj kot dveh mesecih dosegel že preko 100.000 ogledov. Da je priredba pesmi Good Life v izvedbi otrok resnično priljubljena, potrjuje tudi njena uvrstitev na 3. mesto Domačice, glasbene lestvice MTV.

YouTube in MTV senzacija

SUPERHEARO orchestra, orkester, ki ga sestavlja 42 glasbeno nadarjenih otrok iz vse Slovenije, je v začetku septembra med zvezde izstrelila jesenska oglaševalska kampanja Telekoma Slovenije. Mladi izvajalci so s priredbo priljubljene pesmi Good Life, ki jo izvirno izvaja ameriška skupina OneRepublic, v hipu osvojili srca in pridobili simpatije Slovenije, v teh dneh pa njihov video spot na spletnem portalu YouTube beleži že preko 100.000 ogledov in preko 1.700 pozitivnih odzivov.

Poleg tega je priredba, nad katero so navdušeni tudi izvajalci originalne pesmi, v začetku tega tedna dosegla zavidljivo 3. mesto na Domačici – glasbeni lestvici MTV najboljših 20 videospotov Adria regije. Lestvico sestavljajo MTV uredniki na podlagi glasov obiskovalcev slovenske, hrvaške in srbske spletne strani MTV.

Dobrodelnost projekta

Pomemben del zgodbe predstavlja tudi družbeno odgovorna nota: Telekom Slovenije in Universal Music Group sta namreč zagotovila donacijo dela licenčnine, Universal Music se je odpovedal prihodkom od prodaje pesmi na iTunes, Telekom Slovenije pa bo znesku donacije Universal Music dodal enak znesek. Na ta način zbrana sredstva bodo v okviru projekta Botrstvo namenjena glasbenemu izobraževanju nadarjenih otrok

Novo na Metroplay: Filip Flisar iskreno o obdobju, ko je končal kariero: "Bilo je težko …"